• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Mannschaft

Nej, aldrig varit. Kommer jag, mot förmodan, vara i ett förhållande framöver i livet är denna princip något jag aldrig skulle tumma på.

"Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Mannschaft
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-27 21:42:45 följande:

Ja jag är otrogen sen ett år tillbaka med en kk, men förhållandets med min man är bra. Är otrogen för jag får inte mina behov tillfredsställda av honom bara. Så det är endast sex , helt utan känslor.

Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-27 22:53:19 följande:

Han har valt sitt arbete över mig, trots att vi ej behöver pengarna. Hans arbete är hans hobby och det går ut över familjen och mig. Han arbetar ca 10-12 h per dag och när han kommer hem orkar han inte något annat än att äta och sova typ. Har pratat med honom om detta men han viftar bara bort mig och inser inte (eller bryr sig inte) att detta är ett stort problem för mig. Älskar sex och närhet.

Jag är 32 och min man 45 , gifta i 12 år.

Träffades via fb och han är 36

Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-27 22:56:11 följande:

Missade, ses 1-2 ggr i veckan

Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-27 23:00:58 följande:

Nej vi sköter det snyggt

Och annars? Du sover gott om nätterna antar jag?
  • Anonym (Otrogen)
    Mannschaft skrev 2017-07-27 23:35:23 följande:

Och annars? Du sover gott om nätterna antar jag?

Absolut gör jag det, är inte lika frustrerad längre och mer harmonisk som person.
  • Mannschaft
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-27 23:42:56 följande:

Absolut gör jag det, är inte lika frustrerad längre och mer harmonisk som person.

Tänkte nästan det.

Om han bedrar dig på samma sätt, när han jobbar 10-12 timmar, skulle det inte göra dig något va?
  • Anonym (Otrogen)
    Mannschaft skrev 2017-07-28 00:03:44 följande:

Tänkte nästan det.

Om han bedrar dig på samma sätt, när han jobbar 10-12 timmar, skulle det inte göra dig något va?

Var han otrogen mot mig hade jag såklart blivit upprörd , eftersom jag alltid är där för honom när han behöver mig och ger allt . Dvs finns ingen anledning att vara otrogen , och han har dessutom aldrig klagat eller sagt något om att jag inte skulle uppfylla hans behov, tvärtom. Om han var otrogen så skulle det betyda att kvinnan skulle få all hans kärlek och försumma mig .

Men jag är inte så, jag knullar visserligen med en annan man, men försummar inte min egna man. Han får all min kärlek när han vill och jag finns alltid där för honom när han behöver . Jag skrev tidigare att jag älskar sex , gärna flera gånger om dagen , men han är nöjd med typ 1 gång i veckan , har jag tur kanske två.
  • nevermind
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-27 22:53:19 följande:
    Han har valt sitt arbete över mig, trots att vi ej behöver pengarna. Hans arbete är hans hobby och det går ut över familjen och mig. Han arbetar ca 10-12 h per dag och när han kommer hem orkar han inte något annat än att äta och sova typ. Har pratat med honom om detta men han viftar bara bort mig och inser inte (eller bryr sig inte) att detta är ett stort problem för mig. Älskar sex och närhet.

Jag är 32 och min man 45 , gifta i 12 år.

Träffades via fb och han är 36
    Jag hoppas han hyr in städhjälp som gör hans del av jobbet därhemma!
  • Anonym (frank)
    MammAmma skrev 2017-07-27 16:38:29 följande:
    Blir ju lite nyfiken här; förutsatt att din fru "kan skilja på sex och känslor," vore du okej med att låta henne också få lite variation?
    Om det är på samma sätt, dvs mot betalning, inga affärer eller känslor inblandade, visst. Men jag vill inte veta om det. Det är just där jag verkar skilja mig från många andra här... Jag tycker ingen skada är gjord så länge det inte kommer fram.
  • Anonym (frank)
    Anonym (Malin) skrev 2017-07-27 09:20:05 följande:
    Tack för ditt svar. Nej jag menar inte att miljön/stället i sig är smutsigt utan mer känslan inuti dig själv. För mig skulle det vara förnedrande att veta att den man ligger med inte skulle gjort det under andra omständigheter.

Men, detta kan ju inte vara i Sverige? Bordeller, avsugningar på lunchen, bodyslides osv.
    Nej känslan efteråt är rätt skön. Det beror även på horan i fråga så klart. En del är väldigt entusiastiska och bra på att njuta, andra (ofta yngre) kan vara mer döda fiskar, det är inte lika roligt. Men det brukar man oftast kunna avgöra innan man väljer tjej.
  • Anonym (Petrus)

Två förhållanden i 20+20 år, aldrig vänstrat. Har det bra med min nuvarande och nöjer mig med att fantisera och att sexchatta med andra. Har haft flera tillfällen att vänstra men inte nappat.

Pga blygsel/prestationsångest/trofasthet. Är en ärlig, genomskinlig person, skulle nog lida av att ljuga för henne. Skulle hellre ha en trekant...

• Mannschaft
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-28 00:14:38 följande:

Var han otrogen mot mig hade jag såklart blivit upprörd , eftersom jag alltid är där för honom när han behöver mig och ger allt . Dvs finns ingen anledning att vara otrogen , och han har dessutom aldrig klagat eller sagt något om att jag inte skulle uppfylla hans behov, tvärtom. Om han var otrogen så skulle det betyda att kvinnan skulle få all hans kärlek och försumma mig .

Men jag är inte så, jag knullar visserligen med en annan man, men försummar inte min egna man. Han får all min kärlek när han vill och jag finns alltid där för honom när han behöver . Jag skrev tidigare att jag älskar sex , gärna flera gånger om dagen , men han är nöjd med typ 1 gång i veckan , har jag tur kanske två.

Vet inte om jag blir mest upprörd över ditt tunnelseende eller din skrift. Vad jag vet är att inget utav det är min ensak. Däremot är det kanske så det kan gå när det skiljer 12 år emellan. Oftast växer en kvinnas sexlust med åren medan mannens minskar. Tror du att han skulle känna sig lika sviken om han visste som du säger dig du skulle ha känt dig om han var otrogen?

Förresten vill jag också ha sex flera gånger om dagen. Troligen kommer så ej vara fallet om 15-20 år.
Svar på tråden Är du otrogen?