Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Nej, aldrig varit. Kommer jag, mot förmodan, vara i ett förhållande framöver i livet är denna princip något jag aldrig skulle tumma på.
Ja jag är otrogen sen ett år tillbaka med en kk, men förhållandets med min man är bra. Är otrogen för jag får inte mina behov tillfredsställda av honom bara. Så det är endast sex , helt utan känslor.
Han har valt sitt arbete över mig, trots att vi ej behöver pengarna. Hans arbete är hans hobby och det går ut över familjen och mig. Han arbetar ca 10-12 h per dag och när han kommer hem orkar han inte något annat än att äta och sova typ. Har pratat med honom om detta men han viftar bara bort mig och inser inte (eller bryr sig inte) att detta är ett stort problem för mig. Älskar sex och närhet.
Jag är 32 och min man 45 , gifta i 12 år.
Träffades via fb och han är 36
Missade, ses 1-2 ggr i veckan
Nej vi sköter det snyggt
Och annars? Du sover gott om nätterna antar jag?
Absolut gör jag det, är inte lika frustrerad längre och mer harmonisk som person.
Tänkte nästan det.
Om han bedrar dig på samma sätt, när han jobbar 10-12 timmar, skulle det inte göra dig något va?
Två förhållanden i 20+20 år, aldrig vänstrat. Har det bra med min nuvarande och nöjer mig med att fantisera och att sexchatta med andra. Har haft flera tillfällen att vänstra men inte nappat.
Pga blygsel/prestationsångest/trofasthet. Är en ärlig, genomskinlig person, skulle nog lida av att ljuga för henne. Skulle hellre ha en trekant...
Var han otrogen mot mig hade jag såklart blivit upprörd , eftersom jag alltid är där för honom när han behöver mig och ger allt . Dvs finns ingen anledning att vara otrogen , och han har dessutom aldrig klagat eller sagt något om att jag inte skulle uppfylla hans behov, tvärtom. Om han var otrogen så skulle det betyda att kvinnan skulle få all hans kärlek och försumma mig .
Men jag är inte så, jag knullar visserligen med en annan man, men försummar inte min egna man. Han får all min kärlek när han vill och jag finns alltid där för honom när han behöver . Jag skrev tidigare att jag älskar sex , gärna flera gånger om dagen , men han är nöjd med typ 1 gång i veckan , har jag tur kanske två.