• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • nevermind

Har aldrig varit men det var nära en gång, och jag ångrar att jag inte var otrogen den gången. Detta på grund av den psykiska misshandel jag hade utsatts för, alla svek. Han förtjänade det. Och det är synd att jag fimpade mina chanser med den andre snubben.

• nevermind
    Anonym (Nope) skrev 2017-07-25 11:44:47 följande:

Nej, skulle aldrig kunna eller vilja vara det heller. 
    Dels pga den egoistiska anledning att det dåliga samvetet nog hade tagit kål på mig. Är inte heller glad för lögner så hade aldrig klarat det.
    Dels för att jag älskar min partner, älskar jag inte honom och vill ha något annat så gör jag slut istället.
    Och dels för att jag vet hur mycket otrohet skadar, jag som själv blivit utsatt skulle aldrig vilja skada någon annan på det viset.

Har aldrig förstått varför folk hellre är otrogna svin än runtknullande singlar. 

Det handlar inte om knullandet.
  • nevermind
    Ben66 skrev 2017-07-25 13:20:37 följande:
    Ja. Så är det.
    Vad själviskt av henne.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (frank) skrev 2017-07-26 14:45:27 följande:
    Haha jaså du menar så.. men då kan jag lugna dig med att det kommer inte hända :) Jag har gjort detta under många år nu, jag vet vad jag gör. 
    TIll skillnad från andra har jag inga affärer med kollegor, vänner etc, utan ligger endast med horor. Hur skulle det komma fram menar du?
    En uppriktigt nyfiken fråga till dig Frank; varför gör du det? För lite/tråkigt sex hemma? Spänningen?

Känns det inte lite sjaskigt och smutsigt att gå till horor på en bordell?

Jag menar inte att döma, har bara så svårt att förstå hur man kan vilja betala för sex. Skulle själv inte vilja ha sex med någon som inte verkligen åtrår mig och som det finns en stark ömsesidig attraktion med.
  • Anonym (frank)
    Anonym (Malin) skrev 2017-07-27 07:35:37 följande:
    En uppriktigt nyfiken fråga till dig Frank; varför gör du det? För lite/tråkigt sex hemma? Spänningen?

Känns det inte lite sjaskigt och smutsigt att gå till horor på en bordell?

Jag menar inte att döma, har bara så svårt att förstå hur man kan vilja betala för sex. Skulle själv inte vilja ha sex med någon som inte verkligen åtrår mig och som det finns en stark ömsesidig attraktion med.
    Hm, jag antar att det är en kombination av alla anledningar du föreslog.

Dels är det kul att variera vem man ligger med. Olika kroppstyp, hårfärg, längd etc.

Sen är man ju helt enkelt kåt ibland och sexlivet går upp och ner när man har barn och jobbar mycket. 

Lite spännande är det också. Gå in och välja den tjej man vill ha, de går omkring i sexiga kläder och försöker få dig att välja just dem. Jag vet inte, hela miljön brukar vara rätt upphetsande. Bordeller är inte så smutsiga som folk tror :) 

Ibland går jag till massageställen också.. det är avslappnande. Brukar gå från jobbet på lunchen och ta en massage och en avsugning. Ibland bodyslide.
  • Kurlie

Nej, skulle aldrig riskera det jag och min man har för obetydlig bekräftelse.

• Anonym (Malin)
    Anonym (frank) skrev 2017-07-27 07:56:30 följande:
    Hm, jag antar att det är en kombination av alla anledningar du föreslog.

Dels är det kul att variera vem man ligger med. Olika kroppstyp, hårfärg, längd etc.

Sen är man ju helt enkelt kåt ibland och sexlivet går upp och ner när man har barn och jobbar mycket. 

Lite spännande är det också. Gå in och välja den tjej man vill ha, de går omkring i sexiga kläder och försöker få dig att välja just dem. Jag vet inte, hela miljön brukar vara rätt upphetsande. Bordeller är inte så smutsiga som folk tror :) 

Ibland går jag till massageställen också.. det är avslappnande. Brukar gå från jobbet på lunchen och ta en massage och en avsugning. Ibland bodyslide.
    Tack för ditt svar. Nej jag menar inte att miljön/stället i sig är smutsigt utan mer känslan inuti dig själv. För mig skulle det vara förnedrande att veta att den man ligger med inte skulle gjort det under andra omständigheter.

Men, detta kan ju inte vara i Sverige? Bordeller, avsugningar på lunchen, bodyslides osv.
  • Anonym (Bea)

Min man var otrogen 2010 och tog sedan inget som helst ansvar för vad han gjort eller arbetade för att lappa ihop vårt förhållande vilket gjorde att vårt förhållande var uruselt i några år. Då skaffade jag älskare för att på något sätt lappa ihop mig själv.

Vi är fortfarande gifta och har fått barn efter att det där hände.

• MammAmma
    Anonym (frank) skrev 2017-07-27 02:12:08 följande:

Missade detta.. jo det har vi, men inte supermycket nu när barnen är små. Men oavsett så är det kul att variera ibland. 

Blir ju lite nyfiken här; förutsatt att din fru "kan skilja på sex och känslor," vore du okej med att låta henne också få lite variation?
Svar på tråden Är du otrogen?