Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har aldrig varit men det var nära en gång, och jag ångrar att jag inte var otrogen den gången. Detta på grund av den psykiska misshandel jag hade utsatts för, alla svek. Han förtjänade det. Och det är synd att jag fimpade mina chanser med den andre snubben.
Nej, skulle aldrig kunna eller vilja vara det heller.
Dels pga den egoistiska anledning att det dåliga samvetet nog hade tagit kål på mig. Är inte heller glad för lögner så hade aldrig klarat det.
Dels för att jag älskar min partner, älskar jag inte honom och vill ha något annat så gör jag slut istället.
Och dels för att jag vet hur mycket otrohet skadar, jag som själv blivit utsatt skulle aldrig vilja skada någon annan på det viset.
Har aldrig förstått varför folk hellre är otrogna svin än runtknullande singlar.
Nej, skulle aldrig riskera det jag och min man har för obetydlig bekräftelse.
Min man var otrogen 2010 och tog sedan inget som helst ansvar för vad han gjort eller arbetade för att lappa ihop vårt förhållande vilket gjorde att vårt förhållande var uruselt i några år. Då skaffade jag älskare för att på något sätt lappa ihop mig själv.
Vi är fortfarande gifta och har fått barn efter att det där hände.
Nope, aldrig varit.
Missade detta.. jo det har vi, men inte supermycket nu när barnen är små. Men oavsett så är det kul att variera ibland.