• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Anonym (Aldrig varit)

Aldrig varit otrogen och kommer inte vara det heller. Respekt för den andre.

• nevermind
    Kurlie skrev 2017-07-27 08:33:43 följande:

Nej, skulle aldrig riskera det jag och min man har för obetydlig bekräftelse.

Det är ju inte obetydligt för då hade man inte gjort det.
  • Kurlie
    nevermind skrev 2017-07-27 20:22:46 följande:

Det är ju inte obetydligt för då hade man inte gjort det.

För mig är bekräftelse från andra män obetydlig. Jag behöver inte den för att må bra i mig själv. Sen vet jag att många faller dit för de i studen vill ge efter för att få bekräftelsen men efteråt kanske inser det inte var värt.

En person som bedrar pga bekräftelsebehov behöver fylla sitt tomrum på annat sätt. Tror aldrig man kan bli hel av att ljuga och bedra. Sen kan folk komma med vilka snyfthistorier de vill som orsak.

Jag var med en som tryckte ner mig och jag tryckte väl likväl tilllbaks och tidigare även hade varit våldsam. Jag visste att om jag stannade hos honom skulle jag vara otrogen och det var inget jag ville utsätta mig själv för. I detta fall sket jag i honom då han var en kass person. Men att besudla min egen karaktär genom att bedra någon var inget jag ville ha på min lista.

Skulle heller aldrig vilja inleda ett förhållande genom otroget på något håll. Så man blir ihop, så gör man slut.
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 11:22:11 följande:

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

Ja jag är otrogen sen ett år tillbaka med en kk, men förhållandets med min man är bra. Är otrogen för jag får inte mina behov tillfredsställda av honom bara. Så det är endast sex , helt utan känslor.
  • Anonym (Singel)

Av ren nyfikenhet; varför får du inte dina behov tillfredsställda av din man, på vilket sätt? Hur länge har ni varit gifta? Hur träffade du din kk och hur ofta ses ni? Ålder på dig, din man och din kk?

• Anonym (Otrogen)
    Anonym (Singel) skrev 2017-07-27 22:33:16 följande:

Av ren nyfikenhet; varför får du inte dina behov tillfredsställda av din man, på vilket sätt? Hur länge har ni varit gifta? Hur träffade du din kk och hur ofta ses ni? Ålder på dig, din man och din kk?

Han har valt sitt arbete över mig, trots att vi ej behöver pengarna. Hans arbete är hans hobby och det går ut över familjen och mig. Han arbetar ca 10-12 h per dag och när han kommer hem orkar han inte något annat än att äta och sova typ. Har pratat med honom om detta men han viftar bara bort mig och inser inte (eller bryr sig inte) att detta är ett stort problem för mig. Älskar sex och närhet.

Jag är 32 och min man 45 , gifta i 12 år.

Träffades via fb och han är 36
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-27 22:53:19 följande:

Han har valt sitt arbete över mig, trots att vi ej behöver pengarna. Hans arbete är hans hobby och det går ut över familjen och mig. Han arbetar ca 10-12 h per dag och när han kommer hem orkar han inte något annat än att äta och sova typ. Har pratat med honom om detta men han viftar bara bort mig och inser inte (eller bryr sig inte) att detta är ett stort problem för mig. Älskar sex och närhet.

Jag är 32 och min man 45 , gifta i 12 år.

Träffades via fb och han är 36

Missade, ses 1-2 ggr i veckan
  • Anonym (QQ)
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-07-27 22:56:11 följande:

Missade, ses 1-2 ggr i veckan

Din man har aldrig blivit misstänksam?
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-27 22:58:05 följande:

Din man har aldrig blivit misstänksam?

Nej vi sköter det snyggt
Svar på tråden Är du otrogen?