Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Aldrig varit otrogen och kommer inte vara det heller. Respekt för den andre.
Nej, skulle aldrig riskera det jag och min man har för obetydlig bekräftelse.
Det är ju inte obetydligt för då hade man inte gjort det.
Nej, det har jag aldrig varit.
Av ren nyfikenhet; varför får du inte dina behov tillfredsställda av din man, på vilket sätt? Hur länge har ni varit gifta? Hur träffade du din kk och hur ofta ses ni? Ålder på dig, din man och din kk?
Av ren nyfikenhet; varför får du inte dina behov tillfredsställda av din man, på vilket sätt? Hur länge har ni varit gifta? Hur träffade du din kk och hur ofta ses ni? Ålder på dig, din man och din kk?
Han har valt sitt arbete över mig, trots att vi ej behöver pengarna. Hans arbete är hans hobby och det går ut över familjen och mig. Han arbetar ca 10-12 h per dag och när han kommer hem orkar han inte något annat än att äta och sova typ. Har pratat med honom om detta men han viftar bara bort mig och inser inte (eller bryr sig inte) att detta är ett stort problem för mig. Älskar sex och närhet.
Jag är 32 och min man 45 , gifta i 12 år.
Träffades via fb och han är 36
Missade, ses 1-2 ggr i veckan
Din man har aldrig blivit misstänksam?