• Anonym (Kattis)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Kan inte sluta gråta. Känner mig helt knäckt.

För ungefär tre månader sedan så träffade jag en man från en nätdejtingsajt. Vi är båda runt 28 år, och vi klickade väldigt bra med varandra. Han var snäll, generös, omtänksam, lyhörd, välutbildad och i mina ögon, väldigt snygg. Han sa också att han tyckte om mig jättemycket och behandlade mig med en oerhörd respekt. Jag svävade på moln. Vi tog det lugnt i början, men efter några dejter så började det hetta till på riktigt. Vi låg med varandra väldigt ofta och kunde inte vara ifrån varandra. Det var passionerat, rått och det absolut bästa sex jag haft någonsin. Det var helt fantastiskt. Jag hade aldrig känt så innan för någon tidigare. Jag berättade för mina vänner om honom och livet kändes som fulländat.

Men en dag förstördes allt. Det visade sig att ett av mina tidigare KKs, som jag inte haft nån kontakt med sen två år, var vän med min dejt. De var tydligen ganska nära, och när min fd KK fick reda på att hans vän dejtade mig, så berättade han allt om mitt förflutna för honom. Att jag levt ett vilt liv med mycket fester. Att jag haft många sexpartners. Att jag är en lössläppt tjej som man inte ska satsa på. När jag sedan träffade min dejt, så frågade han mig om det var sant, det han hade hört. Och då svarade jag ja, eftersom jag inte tänkte ljuga. Det svaret gillade han inte, det märktes på honom. Han hörde inte av sig på flera dagar. Men till slut så hörde han av sig och ville ta en fika. Då berättade han för mig att han inte längre ville träffa mig och att vi borde gå skilda vägar eftersom vi var för olika. Jag började gråta och sa att han inte skulle döma mig för saker som jag hade gjort innan jag träffat honom. Jag bad t.om om ursäkt, och sa att han skulle ta mig för den jag är nu! Men han höll bara om mig och sa att han inte klarade av detta och att jag förtjänade någon bättre än honom. En som klarade av detta mentalt. Och sedan gick han. Jag är helt förkrossad. Känner mig helt värdelös och billig som människa och jag ångrar allt jag gjort innan!

• Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
  • Anonym (M.D.)
    klyban skrev 2017-09-12 11:21:53 följande:

Artikel är ingen källa, punkt slut.

Att du anser något är irrelevant. Du har i sammanhanget ingen trovärdighet. Jag nöjer mig med att citera källan.

'The highest five-year divorce rates of all are associated with marrying in the 2000s and having 10 or more premarital sex partners: 33 percent,' he wrote in the report."

"It found only five per cent of women who had zero sexual partners had marriages that ended in divorce. "

www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/amp/Experts-reveal-sexual-partners-ve-determine-likely-DIVORCE.html
  • Anonym (anonym)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 14:07:22 följande:
    Att du anser något är irrelevant. Du har i sammanhanget ingen trovärdighet. Jag nöjer mig med att citera källan.

'The highest five-year divorce rates of all are associated with marrying in the 2000s and having 10 or more premarital sex partners: 33 percent,' he wrote in the report."

"It found only five per cent of women who had zero sexual partners had marriages that ended in divorce. "

www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/am...
    Och jag kan ge dig länkar till undersökningar som visar att de som är oskulder när de gifter sig mycket sällan har sex 20-30 % av dem lider av vaginism eftersom de lärt sig att förtränga lustkänslor eftersom de ska spara sig för sin äkta hälft.
  • Anonym (Hepp)

Lägst risk för skilsmässa har man om båda är över 25 när man gifter sig. Ju äldre man är desto mindre risk för skilsmässa.

• Anonym (Hepp)

Eftersom trådstarten med all sannolikhet är en bluff kommer jag inte att skriva mer här nu... och göda trollet.

• Anonym (Nej tack.)
    Anonym (Hepp) skrev 2017-09-12 14:30:54 följande:

Eftersom trådstarten med all sannolikhet är en bluff kommer jag inte att skriva mer här nu... och göda trollet.

Det som tyder på det är att TS inte gjort en enda kommentar. Eller har jag missat något?
  • Anonym (anonym)

Lätt märkligt att det aldrig blir respons från Ts på de svar som fås i dessa trådar där kvinnor träffat på män som gillar sex som när de upptäcker att den de gillar att ha sex med gillat sex även innan de träffats inte längre tycker att kvinnan är intressant. Gillar man sex så lär man ha haft en del sex när man är kring 30 år om man stött på ömsesidig attraktion.

• klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 14:07:22 följande:

www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/am...

Din "källa" säger att den inte är tillförlitlig, hade du läst din källa så hade du sett detta.
    Du har grävt en grop och trillat i den själv, då du inte läst det du gett oss.
    Skoj att du pratade om källkritik innan, och sen inte ens läser det du tillhandahåller.
    "...Nevertheless, divorce date error attenuated effects of time since divorce on outcomes. Gender, child custody, marital history, and education were associated with divorce error."

hur många meter var det?
  • Anonym (Bagarn)
    Anonym (MS) skrev 2017-09-12 09:33:20 följande:
    Skrev klart och tydligt att jag TROR, inte vet.

Nej, jag försökte inte vara otrevlig, försökte du vara otrevlig i ditt inlägg?

Jag är också ärlig, och jo din ärlighet passar mig alldeles utmärkt så länge du är lika ärlig i verkligheten mot tjejer du träffar.
    Det var ju bra.
    Jag är alltid ärlig, på gott och ont.
    Och nej, försökte inte vara otrevlig.

Det måste vara upp till var och en att sortera ut/in dejter efter intresse.
    Jag är inte intresserad av en tjej som kn*ullat runt, oavsett vad någon tycker om det.

Det är väl allt jag har att säga antar jag, så jag tackar för mig.
  • Anonym (M.D.)
    klyban skrev 2017-09-12 17:00:14 följande:

Skoj att du pratade om källkritik innan, och sen inte ens läser det du tillhandahåller.

"...Nevertheless, divorce date error attenuated effects of time since divorce on outcomes. Gender, child custody, marital history, and education were associated with divorce error."

Återigen faktafel från din sida. För det första motsäger inte ditt citat det jag skrev. Fast framförallt finns citatet inte i källan du hänvisar till. Du diktar ihop hej vilt i vanlig ordning.

www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/amp/Experts-reveal-sexual-partners-ve-determine-likely-DIVORCE.html
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Bagarn) skrev 2017-09-12 17:01:27 följande:
    Det var ju bra.
    Jag är alltid ärlig, på gott och ont.
    Och nej, försökte inte vara otrevlig.

Det måste vara upp till var och en att sortera ut/in dejter efter intresse.
    Jag är inte intresserad av en tjej som kn*ullat runt, oavsett vad någon tycker om det.

Det är väl allt jag har att säga antar jag, så jag tackar för mig.
    Exakt var och en dejter de som de attraheras av  somliga som inte har så stor anatomisk erfarenhet och som tror att kroppsdelar slits ut av sex bör undvika dejting så gott det går och satsa på något annat
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.