• Anonym (Kattis)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Kan inte sluta gråta. Känner mig helt knäckt.

För ungefär tre månader sedan så träffade jag en man från en nätdejtingsajt. Vi är båda runt 28 år, och vi klickade väldigt bra med varandra. Han var snäll, generös, omtänksam, lyhörd, välutbildad och i mina ögon, väldigt snygg. Han sa också att han tyckte om mig jättemycket och behandlade mig med en oerhörd respekt. Jag svävade på moln. Vi tog det lugnt i början, men efter några dejter så började det hetta till på riktigt. Vi låg med varandra väldigt ofta och kunde inte vara ifrån varandra. Det var passionerat, rått och det absolut bästa sex jag haft någonsin. Det var helt fantastiskt. Jag hade aldrig känt så innan för någon tidigare. Jag berättade för mina vänner om honom och livet kändes som fulländat.

Men en dag förstördes allt. Det visade sig att ett av mina tidigare KKs, som jag inte haft nån kontakt med sen två år, var vän med min dejt. De var tydligen ganska nära, och när min fd KK fick reda på att hans vän dejtade mig, så berättade han allt om mitt förflutna för honom. Att jag levt ett vilt liv med mycket fester. Att jag haft många sexpartners. Att jag är en lössläppt tjej som man inte ska satsa på. När jag sedan träffade min dejt, så frågade han mig om det var sant, det han hade hört. Och då svarade jag ja, eftersom jag inte tänkte ljuga. Det svaret gillade han inte, det märktes på honom. Han hörde inte av sig på flera dagar. Men till slut så hörde han av sig och ville ta en fika. Då berättade han för mig att han inte längre ville träffa mig och att vi borde gå skilda vägar eftersom vi var för olika. Jag började gråta och sa att han inte skulle döma mig för saker som jag hade gjort innan jag träffat honom. Jag bad t.om om ursäkt, och sa att han skulle ta mig för den jag är nu! Men han höll bara om mig och sa att han inte klarade av detta och att jag förtjänade någon bättre än honom. En som klarade av detta mentalt. Och sedan gick han. Jag är helt förkrossad. Känner mig helt värdelös och billig som människa och jag ångrar allt jag gjort innan!

• Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 19:50:43 följande:
    Vad trevligt att du börjat fylla tråden med substans. Fortsätt så.
    Fast 12 riktiga förhållanden lär ju vara ett osäkrare kort att bilda familj med än någon som haft sex med 50 personer utan några djupa känslor.   Den inleder relationer många gånger seriöst lär ju tillhöra de som oftare skiljer sig än de som har sex bara för sexet.
  • klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 19:22:18 följande:
    Du är bra rolig du. Dina konspiratoriska tolkningar är irrelevanta för tråden. Lös artikeln igen och återkom.

Det är din källa, så börja inte snyfta med mig.

Och eftersom du anser den artikeln är relevant, så kan aldrig källorna bli irrelevanta.
    Då de så tydligt säger att studierna är för kassa.
    Vad är det som är så svårt och greppa för dig?
    Sen är det din länk och dina källor.
    Och det som skedde är att det du trodde det sa, var inte rätt och nu står du där helt blottad och vet inte vad du ska säga.
    Så du väljer spela Allan istället, men vi som läst detta vet och vet du inte har nått och komma med.

Sen är det intressant att du lägger skulden på kvinnor och skilsmässa.
    Vilket sker per automatik när man tar en studie som inte ens har män i ett antal med så det kan bli statistiskt säkerställas inom studien.
    Ett minimum borde vara 50% män, om vi nu pratar om heterosexuella äktenskap.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 19:27:34 följande:
    Jaha, och?

Störst risk för skilsmässa är det fortfarande för TS typ. 10 sexpartners eller fler.
    Ja, om man ignorerar dina källor.
    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 19:50:43 följande:
    Vad trevligt att du börjat fylla tråden med substans. Fortsätt så.

Enda gången vi fått substans, var när du gav en tabloidtidnings clickbait som fakta.
    Det finns substans, dock har du valt och inte läsa denna.

hur många meter var det?
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-12 20:00:29 följande:

Fast 12 riktiga förhållanden lär ju vara ett osäkrare kort att bilda familj med än någon som haft sex med 50 personer utan några djupa känslor.   Den inleder relationer många gånger seriöst lär ju tillhöra de som oftare skiljer sig än de som har sex bara för sexet.

Som att välja mellan pest eller kolera om du frågar mig
  • Anonym (anonym)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 20:05:41 följande:
    Som att välja mellan pest eller kolera om du frågar mig
    Kolera är botbart så det är det man väljer.
  • Anonym (M.D.)
    klyban skrev 2017-09-12 20:03:46 följande:

Enda gången vi fått substans, var när du gav en tabloidtidnings clickbait som fakta.

Det finns substans, dock har du valt och inte läsa denna.

23 sidor har gått och vi väntar fortfarande på något av substans från dig.
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-12 20:09:42 följande:

Kolera är botbart så det är det man väljer.

Tack och lov så kan man välja bort båda.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 20:11:46 följande:
    Tack och lov så kan man välja bort båda.
    Ja man kan tack och lov välja bort förhållanden och vara nöjd med detta och inte bry sig om hur många sexpartners andra människor har.
  • Anonym (M.D.)
    klyban skrev 2017-09-12 20:01:50 följande:

Sen är det intressant att du lägger skulden på kvinnor och skilsmässa.

Vilket sker per automatik när man tar en studie som inte ens har män i ett antal med så det kan bli statistiskt säkerställas inom studien.

Ett minimum borde vara 50% män, om vi nu pratar om heterosexuella äktenskap.

Tack, där fick vi svaret på varför du inte klarar av att hålla dig källkritisk i denna fråga. Du får tycka vad du vill men i sammanhanget har du fortfarande ingen trovärdighet i förhållande till Dailymail.

Att det sedan finns betydligt mer trovärdiga källor än Dailymail är irrelevant när det står mot ditt ord. Vi skriver inte en avhandling här utan det är familjeliv. På det berörda området är det i denna tråd utan konkurrens den mest trovärdiga källan.

Sedan är det stor komik att du klagar på källor när det mest trovärdiga du lyckats skrapa ihop på 23 sidor är dina hemmasnickrade konspirationsteorier. Den om att studier från Utahs universitet inte är att betrakta som trovärdiga för att mormoner bor där fick mig t.o.m. att skratta högt.
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.