• Anonym (Kattis)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Kan inte sluta gråta. Känner mig helt knäckt.

För ungefär tre månader sedan så träffade jag en man från en nätdejtingsajt. Vi är båda runt 28 år, och vi klickade väldigt bra med varandra. Han var snäll, generös, omtänksam, lyhörd, välutbildad och i mina ögon, väldigt snygg. Han sa också att han tyckte om mig jättemycket och behandlade mig med en oerhörd respekt. Jag svävade på moln. Vi tog det lugnt i början, men efter några dejter så började det hetta till på riktigt. Vi låg med varandra väldigt ofta och kunde inte vara ifrån varandra. Det var passionerat, rått och det absolut bästa sex jag haft någonsin. Det var helt fantastiskt. Jag hade aldrig känt så innan för någon tidigare. Jag berättade för mina vänner om honom och livet kändes som fulländat.

Men en dag förstördes allt. Det visade sig att ett av mina tidigare KKs, som jag inte haft nån kontakt med sen två år, var vän med min dejt. De var tydligen ganska nära, och när min fd KK fick reda på att hans vän dejtade mig, så berättade han allt om mitt förflutna för honom. Att jag levt ett vilt liv med mycket fester. Att jag haft många sexpartners. Att jag är en lössläppt tjej som man inte ska satsa på. När jag sedan träffade min dejt, så frågade han mig om det var sant, det han hade hört. Och då svarade jag ja, eftersom jag inte tänkte ljuga. Det svaret gillade han inte, det märktes på honom. Han hörde inte av sig på flera dagar. Men till slut så hörde han av sig och ville ta en fika. Då berättade han för mig att han inte längre ville träffa mig och att vi borde gå skilda vägar eftersom vi var för olika. Jag började gråta och sa att han inte skulle döma mig för saker som jag hade gjort innan jag träffat honom. Jag bad t.om om ursäkt, och sa att han skulle ta mig för den jag är nu! Men han höll bara om mig och sa att han inte klarade av detta och att jag förtjänade någon bättre än honom. En som klarade av detta mentalt. Och sedan gick han. Jag är helt förkrossad. Känner mig helt värdelös och billig som människa och jag ångrar allt jag gjort innan!

• Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
  • Mila76
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 06:44:57 följande:
    www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/amp/Experts-reveal-sexual-partners-ve-determine-likely-DIVORCE.html

Du är välkommen att komma med kompletterande fakta
    Jag ger dig lite cred, du är inte så korkad att du tror att det där är relevant för andra än fanatiskt religiösa grupper i långt mindre jämställda länder än Sverige. 
    Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
  • klyban
    www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/am...

Men det är ingen källa som håller någonstans, det har ju folk berättat för dig.
    Och hur det är bland mormoner, vad har det med  Sverige och göra och ha sex och äktenskap och göra?
    För vi har ju ingen så förlamad religion i Sverige, utom möjligtvis islam idag.

Och sen en "studie" som inte ens tagit med mäns antal sexuella partners, bara där är studien värdelös, då den saknar viktiga parametrar.

Och sen borde Bradleyeffekten var EXTREMT stor på denna, då kvinnors sexualitet i mormonland, lär knappast vara så pigga på vara ärliga med antalet sexpartners.
    Och man kan räka med dessa siffror är fel, och har inte studien hanterat bradleyeffekten och försökt kompensera denna, så är studien värdelös.

Du har uppenbarligen skjutit dig i foten, och nu står du och hoppas i tron att ett hål i foten är väl okey.
    Och med all uppenbarhet, så har folk berättat dig för detta, och sen pratar du om källkritik.
    Du har inte haft någon källkritik alls, den saken är så extremt uppbar att det blir lite komiskt nu för dig när du benhårt håller fast på något som du inte ens själv varit källkritisk till.

Hur trodde du detta skulle fungera för dig?

hur många meter var det?
  • Anonym (M.D.)
    Mila76 skrev 2017-09-12 06:57:42 följande:

Jag ger dig lite cred, du är inte så korkad att du tror att det där är relevant för andra än fanatiskt religiösa grupper i långt mindre jämställda länder än Sverige. 

Återigen ingen källkritik. Så Dailymail är korkade. De anser det vara relevant för sina engelska läsare. Ditt ord hsr större tyngd än Dailymail. Mycket komiskt!

Du är välkommen att komma med kompletterande fakta. Ditt ord har mindre trovärdighet än Dailymail.
  • klyban
    www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/am...

Jo, fakta är att man inte kollat mäns antal partners, hur är det som komplimenterad fakta
    Och sen säger ju man att sådan här "forskning" inte är så trovärdiga då det saknas så mycket uppgifter som har stor betydelse för äktenskap och mäns sexpartners har man skippat helt och på detta mormonland.

hur många meter var det?
  • Anonym (M.D.)

Klyban Belägg det du säger med fakta. Det blir patetiskt med människor som anser att de har större trovärdighet än ett amerikanskt universitet och en dagstidning.

• klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 07:07:47 följande:
    Klyban Belägg det du säger med fakta. Det blir patetiskt med människor som anser att de har större trovärdighet än ett amerikanskt universitet och en dagstidning.

Det är din källa, menar du den inte är okey längre?
    Eller låter mer troligt du inte läst den, jag bara skumma den nu i några minut och insåg du hade gett det som sänkte allt du säger.
    Kan inte det vara ironi?

hur många meter var det?
  • Mila76
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 07:04:17 följande:
    Återigen ingen källkritik. Så Dailymail är korkade. De anser det vara relevant för sina engelska läsare. Ditt ord hsr större tyngd än Dailymail. Mycket komiskt!

Du är välkommen att komma med kompletterande fakta. Ditt ord har mindre trovärdighet än Dailymail.
    Låt oss föreställa oss att vi debatterar om ankors beteende.
    Som källa för mina påståenden presenterar jag en filmsnutt med Kalle Anka. 
    Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
  • Anonym (M.D.)
    klyban skrev 2017-09-12 07:12:53 följande:

Det är din källa, menar du den inte är okey längre?

Eller låter mer troligt du inte läst den, jag bara skumma den nu i några minut och insåg du hade gett det som sänkte allt du säger.

Kan inte det vara ironi?

.Nu hittar du på igen. Det står inte det i artikeln som du påstår.
  • Anonym (M.D.)
    Mila76 skrev 2017-09-12 07:15:47 följande:

.

Som källa för mina påståenden presenterar jag en filmsnutt med Kalle Anka. 

Att du liknar Dailymail vid Kalle Anka samtidigt som du ger ditt ord stor tyngd visar att du är oförmögen till källkritik.

Jag väntar fortfarande på kompletterande fakta.
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.