Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Så spännande med symptom! Snart får se dyka upp en Juni bebis i gruppen :)) <3
Om 50 min går jag hem på mammaledighet och sommar med min tvååring. Guuud vad underbart! :D
Så spännande med symptom! Snart får se dyka upp en Juni bebis i gruppen :)) <3
Om 50 min går jag hem på mammaledighet och sommar med min tvååring. Guuud vad underbart! :D
Från och med onsdag nästa vecka går jag från 75 % sjukskrivning till 100 %, mest troligt iallafall. Så skönt! Även om det bara är en vecka jobb kvar då egentligen så behövs det. Så två arbetsdagar kvar! Sen ska jag fixa och dona hemma och allra mest vila.
Flera dagar i rad har magen tömt sig på morgonen och två dagar denna veckan har jag försovit mig :-! Har sammandragningar till och från, men ändå känns de inte som att det är något på gång än... Längtar efter bebis :-P
Gick precis igenom förlossningsväskan igen och bytte ut vissa klädesplagg, om värmen fortsätter på detta viset så behövs det lite svalare kläder.
Bebisen är verkligen lugn idag, har bara fått någon enstaka fot uttryck i sidan så han ligger nog och samlar sina krafter för att snart göra entré (hoppas).
11 dagar kvar.
9 dar kvar. Ingen ork alls. Sover 2-3 h per dag. Ont i magen när jag rör mig. Vill ha bebis i helgen!!! Men är så rädd för smärtan. Sist blev jag igångsatt efter 4 dar med regelbundna förvärkar. Fick eda direkt (tidig) och kände ingen smärta då den tog lite för bra, förrän jag skulle krysta. Räknar med att det gör ondare denna gång :-/ Sen fick jag lite förlossningsskador sist som det känns som att jag i viss mån kunnat undvika utan eda då jag inte kände krystvärkarna. Så är nervös nu! Hur man ska göra och hur det ska gå!
Gick precis igenom förlossningsväskan igen och bytte ut vissa klädesplagg, om värmen fortsätter på detta viset så behövs det lite svalare kläder.
Bebisen är verkligen lugn idag, har bara fått någon enstaka fot uttryck i sidan så han ligger nog och samlar sina krafter för att snart göra entré (hoppas).
11 dagar kvar.
Ja rätt månad..
)
Men min BM sa häromdagen att de kunde bli i Juli om allt ser bra ut med bebis. Är beräknad 9/6
Bäst hade varit om bebis kommer i helgen.. annars får den gärna vänta 2 veckor.. men hur bestämmer man sånt?!
Förstår att det är tufft med värmen. Men jag njuter varje dag och är rädd att detta blir den enda värme vi får i sommar
Enda krämpor jag har nu är de förbaskade stickningarna under vänster bröst.
Huden är helt avdomnad och ibland sticker det till enormt mycket. På nätterna vaknar jag av smärtan och vill helst bara ligga på rygg
Hur ser det ut i gruppen? Visst är det någon som redan fått?
Min bebis har också varit lugnare sista tiden. Det kanske är svårt för dem att röra på sig nu när (de flesta) ligger med huvudet nedåt och har lite plats i livmodern!
Jag har precis kompletterat med ärmlösa bodys och shorts i strl 50 sen du skrev om att gå igenom förlossningsväskan. Kom att tänka på att vi mest har långärmat i strl 50 och byxor.
Det verkar på väderprognoserna som att vädret ska fortsätta vara riktigt varmt hela juni...
Har haft ont sen strax efter lunch idag, förvärkar som riktig tar i och nästintill en konstant molande värk, absolut värsta hittills i denna graviditeten. Tappen har inte ändrats mot hur den var förut vad jag kan känna dock. Någonting måste vara på gång eller jag hoppas innerligt, orkat inte gå med sån här smärta i 1,5 vecka till. Och så är jag ensam hemma med fyra barn hela dagen imorgon, känns inte så kul precis.