Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Har haft ont sen strax efter lunch idag, förvärkar som riktig tar i och nästintill en konstant molande värk, absolut värsta hittills i denna graviditeten. Tappen har inte ändrats mot hur den var förut vad jag kan känna dock. Någonting måste vara på gång eller jag hoppas innerligt, orkat inte gå med sån här smärta i 1,5 vecka till. Och så är jag ensam hemma med fyra barn hela dagen imorgon, känns inte så kul precis.
Hej!
Jag har BF 23e juni. De misstänker att det blir en tjockis så på måndag ska de kolla om jag behöver ett tillväxt ul. Jag har ofta stickningar i underlivet och någon gång om dagen har jag "mensvärk". Annars är det bra med mig. Längtar att få sova på rygg igen.
Värkarna/förvärkarna avtog under dagen, men nu är det igång igen. Väldigt oregelbundna och helt klart hanterbara, men ändå! Kom också en stor bit slempropp. Börjar bli nervös.
Värkarna/förvärkarna avtog under dagen, men nu är det igång igen. Väldigt oregelbundna och helt klart hanterbara, men ändå! Kom också en stor bit slempropp. Börjar bli nervös.
Vattnet gick vid kvart i ett inatt, men har fortfarande oregelbundna värkar som inte gör jätteont. Är inne på förlossningen nu för rutinkontroll. :)
Vattnet gick vid kvart i ett inatt, men har fortfarande oregelbundna värkar som inte gör jätteont. Är inne på förlossningen nu för rutinkontroll. :)