Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Vi har nog alla våra rädslor inför förlossningen. Jag vill inte bli igångsatt igen, men det känns som att risken är rätt stor.. Jag har ändå sagt att jag inte vill vara med i lotteriet för att se ifall det startar av sig själv, men idag har jag börjat tänka om. Är jag helt omogen efter en vecka över tiden så lär inte mycket hända på ytterligare en vecka.. Känns otroligt jobbigt att bara tänka tanken att gå över så mycket igen, så jag funderar på att vara med ändå, även om det kan bli igångsättning på 42+0 trots det.
Vi har nog alla våra rädslor inför förlossningen. Jag vill inte bli igångsatt igen, men det känns som att risken är rätt stor.. Jag har ändå sagt att jag inte vill vara med i lotteriet för att se ifall det startar av sig själv, men idag har jag börjat tänka om. Är jag helt omogen efter en vecka över tiden så lär inte mycket hända på ytterligare en vecka.. Känns otroligt jobbigt att bara tänka tanken att gå över så mycket igen, så jag funderar på att vara med ändå, även om det kan bli igångsättning på 42+0 trots det.
Sorry, såg nu att det vara Beme :)
Förstår att en snabbare förlossning inte alltid är att föredra. Min första tog 36h från första värk och var inskriven 16h på förlossningen innan han föddes fram med klipp pga hotande fosterasfyxi. Var 3 cm öppen när vi blev inlagd så det tog tid. Ser gärna att den halveras (minst) denna gång, samtidigt vill jag inte att det ska gå så fort att jag inte hinner med. Som sagt så har vi säkert alla våra rädslor :) Jag har börjat läsa Föda utan rädsla och hoppas att den kan hjälpa mitt mindset lite.
Happ, så ligger man ute i vardagsrummet i soffan med fläkten på eftersom det var så varmt i sovrummet så jag var alldeles blöt av svett. Mannen tycker det blir för kallt med öppet fönster och kan inte sova då det är ljud (fläkt). Suck. Det ska åtminstone bli svalare i veckan, så något att se fram emot..
Happ, så ligger man ute i vardagsrummet i soffan med fläkten på eftersom det var så varmt i sovrummet så jag var alldeles blöt av svett. Mannen tycker det blir för kallt med öppet fönster och kan inte sova då det är ljud (fläkt). Suck. Det ska åtminstone bli svalare i veckan, så något att se fram emot..
Jepp, ligger också på soffan sedan 02.30 och kollat Netflix. Blir en spännande dag när en pigg 4-åring vaknar om några timmar och man själv sovit någon timme max inatt :/ längtar till svalare väder!
Här blev vi lovade regn igår morse, det kom typ 20 droppar på kvällen.
Idag hoppas vi på svalare väder.
Firade sonen igår så nu har jag ett moment mindre att ?oroa? mig för och allt får gärna dra igång nu. Igårkväll fick jag några rejält onda förvärkar och sen gick jag och spydde MASSOR, trodde ett tag att det var på g, men icke. Imorgon går mina stora på sommarlov så jag hoppas verkligen att kroppen snart kan återgå till en mer ?normal? size så att man orkar vara mamma och inte svullnar upp i ben och fötter så fort jag står upp.
Hoppas att ni får en fin start på veckan.
Bf-1 idag.
Har också bara sovit 3 timmar inatt mellan 02-05. Helt utan anledning. Varken varmt i rummet eller något påtagligt som stört, har bara inte kunnat sova. Det är så ljust ute så har svårt att bli trött på kvällen. Somnade 02 och vid 05 vaknade jag av känslan att klockan var minst 8 men icke. Känner mig alldeles mör i huvudet nu men inte så att jag känner mig sömnig. Blir väl att sova igen under dagen..