Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Vaknar som vanligt och känner mig ogravid.
Inte kissnödig, inga sparkar och kan nästan ligga i framstupa sidoläge
Då idag ska jag jobba utav bara tusan, få bort en massa måsten och stressmoment.
Skicka barnen till skolan och sedan till deras pappa för pappavecka.
Alltid motigt att inte få ha dom hos en
Men på onsdag blir det skolavslutning och min äldsta son ska dansa medan resten av klassen sjunger. Vem vill missa det?!
Så bebis kan få stanna i magen några dagar till, tack.
Bf -2
BF idag. Hade påtagligt ont inatt men det är så gott som borta nu. Har otroligt svårt att sova eftersom så fort jag lägger mig ner börjar jag (ursäkta överbjussigheten) rapa och få upp småkräkor. Riktigt vidrigt. Men det verkar som att jag inte är ensam om sömnproblemen, vilket känns tröstande på något vis.
Är det någon som har koll på hur många som har fött än (i gruppen)? Upplever att det bara är några få, men kanske inte har hängt med. :)
MaTik fick ju tidigt, hon hade bf i slutet av juni som mig.
Sen har inte beme skrivit på en stund, så jag tror att hon också fött nu. Fler vet jag inte.
Somnade kl 3 och vaknade relativt pigg nu kl 9. Idag ska jag rita om garaget och skicka in lite pappersarbete på det. Vi ska bygga på grannens tomt, så kräver en hel del pappersmalande.
Sov gott, för här är det tjock dimma och lite småkyligt. Kunde tom ha på mig fleecetröja igår - jätteskönt!
2 dagar över tiden.. Hade egentligen tid för bedömning för igångsättning nu på Fredag, men efter tid hos min bm idag så bokades det in en tid imorgon istället.. Så nu håller jag tummarna att det går med igångsättning imorgon och jag slipper vänta längre.
Vet att 2 dagar över BF inte låter mycket men mått så otroligt dåligt senaste 2-3 veckorna att jag tappar ork för varje dag som går.
2 dagar över tiden.. Hade egentligen tid för bedömning för igångsättning nu på Fredag, men efter tid hos min bm idag så bokades det in en tid imorgon istället.. Så nu håller jag tummarna att det går med igångsättning imorgon och jag slipper vänta längre.
Vet att 2 dagar över BF inte låter mycket men mått så otroligt dåligt senaste 2-3 veckorna att jag tappar ork för varje dag som går.
Vaknar som vanligt och känner mig ogravid.
Inte kissnödig, inga sparkar och kan nästan ligga i framstupa sidoläge
Då idag ska jag jobba utav bara tusan, få bort en massa måsten och stressmoment.
Skicka barnen till skolan och sedan till deras pappa för pappavecka.
Alltid motigt att inte få ha dom hos en
Men på onsdag blir det skolavslutning och min äldsta son ska dansa medan resten av klassen sjunger. Vem vill missa det?!
Så bebis kan få stanna i magen några dagar till, tack.
Bf -2
Jävla skit, vaknade inatt kvart i två och hade bara känslan att nu är de dags. En halvtimme senare kommer molvärken i magen och går bak i ryggen, yes tänker jag tjänar en vecka tidigt
Fortsätter komma värkar ganska regelbundet med 5-10 min mellan varar ca minuten. Sen minns jag att om man tar Alvedon så försvinner ofta pinvärkar men inte riktiga värkar, så jag knallar ner i köket och tar en Alvedon för lurad ska jag minsann inte bli! Värmer vetekudde som jag lindar runt magen och somnar. Vaknar igen kvart i 6 då har värkar avtagit. Pratar iaf med sambon som ska på jobb och säger att jag ringer om det blir något mer... Kollar lite på mobilen och somnar om igen. Fan å, va snuvad jag känner mig
Jävla skit, vaknade inatt kvart i två och hade bara känslan att nu är de dags. En halvtimme senare kommer molvärken i magen och går bak i ryggen, yes tänker jag tjänar en vecka tidigt Fortsätter komma värkar ganska regelbundet med 5-10 min mellan varar ca minuten. Sen minns jag att om man tar Alvedon så försvinner ofta pinvärkar men inte riktiga värkar, så jag knallar ner i köket och tar en Alvedon för lurad ska jag minsann inte bli! Värmer vetekudde som jag lindar runt magen och somnar. Vaknar igen kvart i 6 då har värkar avtagit. Pratar iaf med sambon som ska på jobb och säger att jag ringer om det blir något mer... Kollar lite på mobilen och somnar om igen. Fan å, va snuvad jag känner mig
Någon annan som mår mycket illa nu på slutet? Jag har mått illa i åtminstone en veckas tid nu varenda dag och jag minns inte alls att jag gjort det innan tidigare förlossningar??
Någon annan som mår mycket illa nu på slutet? Jag har mått illa i åtminstone en veckas tid nu varenda dag och jag minns inte alls att jag gjort det innan tidigare förlossningar??