Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Åh stackare :/ vågar inte ens vistas i solen, fått pigment fläckar i pannan och skulle säkert svullna som Du, men peppar peppar har det vart lugnt.. går det ner sen efter en stund? Ser jätte jobbigt ut!!!
Påminner väldigt mycket om hur jag sett ut de senaste veckorna fast nu är här grått och blåsigt och en perfekt dag att föda barn på. Bf idag, komsikomsi.
Legat med molvärk i rygg o mage hela natten nu, hoppas det är något på gång! Tagit en alvedon o ska försöka sova nu o förhoppningsvis invänta värkar under morgondagen... Bf +6 imorgon...
Legat vaken i två timmar nu sen kl 3, kan verkligen inte sova. Bebis väckte mig med värsta kickboxingpasset, han som var så lugn under hela gårdagen. Somnade redan vid 21 igår och har drömt så konstigt och otäckt. Har en konstig känsla i kroppen som jag inte kan förklara samt en konstig magknip som varken känns som förvärkar eller sammandragningar? Min mamma erbjöd sig att hämta ungarna imorgon eftermiddag och ha dom hos sig några dagar om det inte dragit igång innan dess så det kändes som en stor börda som lyftes och en sak mindre att tänka på. Samtidigt så har jag en känsla av att det kommer att dra igång innan dess bara för det, bara för att min mamma blivit tvungen att fara iväg till en sjuk släkting hela dagen idag och halva dagen imorgon så att back-up plan B med annan barnpassning måste verkställas. För mig känns det alltid tryggast när min mamma passar barnen när vi behöver hjälp.
Bf+1 idag.
BF idag! Känns helt otroligt, tiden har gått sååå fort:) Sista hinnsvepningen idag innan inskrivning för snitt imorgon. Känner mig så sjukt opepp på snitt, vill verkligen försöka föda i sätesbjudning men eftersom jag inte ska gå över tiden får det väl bli så. Viktigast är att bebis kommer ut och mår bra.
Kämpa på tjejer, inte långt kvar för någon av oss nu!
Ingen bebis i natt. Pew!
Idag är det skolavslutning så jag laddar för det.
Igår kväll var min man in och kände på livmodertappen. Oj vad han grejade innan han tillslut: "men här är det något!, känns som ett moget hallon"
Tack! Sen blev det färdknäppen!
Haha! Dock inte så skönt när bebis ligger så långt ner
Jag vill ha bebis denna vecka! Inte på midsommar
Kom nu lilla plutt!! Jag ger upp snart
Kan man det??
BF idag! Känns helt otroligt, tiden har gått sååå fort:) Sista hinnsvepningen idag innan inskrivning för snitt imorgon. Känner mig så sjukt opepp på snitt, vill verkligen försöka föda i sätesbjudning men eftersom jag inte ska gå över tiden får det väl bli så. Viktigast är att bebis kommer ut och mår bra.
Kämpa på tjejer, inte långt kvar för någon av oss nu!
Så härligt ändå att ha ett datum! Hoppas allt går bra. Imorgon har du din lilla
Blir nästan avundsjuk på dig workingmom som har snittid imorgon :-* Själ v har jag 2 nätter denna veckan som vart förstörda av värkar utan resultat :-| natten till måndag och natten till idag, förvisso är nattens smärtor kvar och kommer och går. Jag vågar ändå inte hoppas! Hur är de där med tappen, kände igår och den känns som en överläpp. Vad betyder det?
Bf på måndag