XAHHA92 skrev 2017-10-31 13:04:51 följande:
Då har de fertila dagarna börjat! Äl i helgen enligt mina appar men tycker mina äl test är alldeles för negativa för att kunna bli positiva om 4 dagar. Så känslan är att min äl kommer efter helgen. Kanske försök 19 och november kan vara vår månad...?
Jag önskar mig ingen gå genom detta, att vara ofrivilligt barnlös är det värsta jag gått genom. När alla ens vänner skryter om hur lätt det är för dom att bli gravida så står jag här efter 19 månader och visar inte det minst tecken på att kunna bli gravid. Det gör så fruktansvärt ont!
Har alltid drömt om en stor familj, men den drömmen sprack för längesedan. Nu är min högsta dröm att få ett barn. Ge mig ett barn så blir mitt hjärta helt igen!
Försöker med första sen maj -16 (försök 19, bim 17/11)
Känner med dig vännen men ge inte upp försök 19 fick jag mitt första plus tyvärr blev det ju mf men hade inte fått ens ett spöksträck på test tidigare så. Min bm sa också att även om de tar lång tid med första brukar folk få barn väldigt tätt efter de då de tänker att de ska ta lika lång tid igen och vips så har de 2 barn med bara 1 år emellan var väldigt vanligt enligt henne.
Håller tummarna för dig!!!