• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-31 14:35:31 följande:

Testade precis tokblankt med CB plus inte ens ett spökstreck... så nu ger jag upp för denna månaden.

Hoppas ni andra får plussa!!

Kram <3

Åh vad tråkigt! Men det är väl tidigt fortfarande vännen? <3 stanna åtminstone kvar i tråden!!
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-31 14:36:57 följande:

Åh vad tråkigt! Men det är väl tidigt fortfarande vännen? <3 stanna åtminstone kvar i tråden!!

Tack fina du! Jo men det gör jag <3 hur går det för dig?
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-31 15:51:05 följande:

Tack fina du! Jo men det gör jag <3 hur går det för dig?

Jag fick ju ljusrosa flytningar igår vid tvåtiden och sen kommer tre små fläckar stora som enkronor och sen efter 4-5 timmar så kom det lite mer blod men ganska tunt! Nu idag så har det varit ganska rikligt med millimetersmå mörkt levrat blod men det är helt luktfritt?! Luktar inte blod eller mens.. och nu på kvällen verkar det avta. Min temp är högre än vad den var igår och livmodertappen sitter ganska långt upp, hm..
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-31 15:59:45 följande:

Jag fick ju ljusrosa flytningar igår vid tvåtiden och sen kommer tre små fläckar stora som enkronor och sen efter 4-5 timmar så kom det lite mer blod men ganska tunt! Nu idag så har det varit ganska rikligt med millimetersmå mörkt levrat blod men det är helt luktfritt?! Luktar inte blod eller mens.. och nu på kvällen verkar det avta. Min temp är högre än vad den var igår och livmodertappen sitter ganska långt upp, hm..

Vissa kan väl blöda en hel graviditet? Ring 1177 och fråga eller ngn gynmottagning! Såhär såg mitt test ut idag...okej spökstrecket kommer man ju inte ifrån med CB men jag ser det som tok negativt

• Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-31 16:04:01 följande:

Vissa kan väl blöda en hel graviditet? Ring 1177 och fråga eller ngn gynmottagning! Såhär såg mitt test ut idag...okej spökstrecket kommer man ju inte ifrån med CB men jag ser det som tok negativt

Pratade med en sjuksköterska på min vc då jag får biverkningar av min antibiotika TROR jag. Och hon sa att eftersom jag inte fått ett plus så är jag inte gravid men jag kör mitt eget race och jag känner min kropp bättre än nån annan jag behövde inte ens anstränga mig för att se strecket på bilden så jag tror du är gravid men bli inte arg på mig om du inte är det :-*
  • Millannn
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-30 23:18:00 följande:

Jag fick den i lördags, fick samma som du, ljusrosa flytningar först och sen ökade det efter några timmar. Jag beukar ha mens i minst 5 dagar men vanligast 6-7 dagar. Har nu bara haft i 2 1/2 dag.. konstigt?? Ja jag får också se hu det är imorgon, om det kommer något mer eller inte, skumt. Hoppas på det bästa för oss bara :)

Har du haft några blödningar idag? Hoppas inte. Jag har haft ganska rikligt idag men ingen mensvärk och blodet är helt luktfritt?! Men nu verkar det avta.. hoppas!
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-31 16:07:42 följande:

Pratade med en sjuksköterska på min vc då jag får biverkningar av min antibiotika TROR jag. Och hon sa att eftersom jag inte fått ett plus så är jag inte gravid men jag kör mitt eget race och jag känner min kropp bättre än nån annan jag behövde inte ens anstränga mig för att se strecket på bilden så jag tror du är gravid men bli inte arg på mig om du inte är det :-*

Man känner sin egen kropp bäst så är det! Känner du att det inte är som vanligt så är det ju nåt. Man har ju läst om vissa som plussar låååångt efter BIM. Tyvärr tror jag min kropp inte har något som växer... avskyr CB och lovat att aldrig köpa de igen...men så gör man det ändå, suck!! Men du är bra go du som är så positiv och peppar mig!!
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-31 16:15:09 följande:

Man känner sin egen kropp bäst så är det! Känner du att det inte är som vanligt så är det ju nåt. Man har ju läst om vissa som plussar låååångt efter BIM. Tyvärr tror jag min kropp inte har något som växer... avskyr CB och lovat att aldrig köpa de igen...men så gör man det ändå, suck!! Men du är bra go du som är så positiv och peppar mig!!

Absolut! Mig kan du räkna med hur många försök är du på?
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-31 16:17:00 följande:

Absolut! Mig kan du räkna med hur många försök är du på?

Oj nästan tappat räkningen... men tror på försök 8. Har 2 barn sen innan och med min yngsta gick det på första försöket och den äldsta på 5:e.. jag är dock smal och tränar mycket kanske det påverkar negativt men det gjorde jag ju med mina andra barn också.
Svar på tråden BIM november 2017