• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • FrökenLängtan
    Charlizee skrev 2017-11-03 10:35:18 följande:

Jag förstår dig helt!! Har du BIM på måndag? Jag skulle inte lita på ÄL testen som gravidtest (även om jag nyss gjorde detsamma, haha!!)

Hoppas vi får se ett plus från dig på måndag <3

Måndag eller tisdag, inte helt säker men någon av de dagarna! Helt hopplös är jag, tog lite spontant ett grav-test nu under eftermiddagen också, det visade negativt.. så får se fram emot nästa ÄL och hoppas vi får en fin julklapp istället. Önskar er det också <3
  • Eps1106
    FrökenLängtan skrev 2017-11-03 14:33:43 följande:

Måndag eller tisdag, inte helt säker men någon av de dagarna! Helt hopplös är jag, tog lite spontant ett grav-test nu under eftermiddagen också, det visade negativt.. så får se fram emot nästa ÄL och hoppas vi får en fin julklapp istället. Önskar er det också <3

Men om du tog ett test på eftermiddagsurin flera dagar innan BIM så betyder väl inte det att du inte kan vara gravid? Långt ifrån kört väl?
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-03 14:33:43 följande:

Det är fortfarande flera dagar kvar, tappa inte hoppet <3 Vilka test har du använt?

Fortfarande ingen mens här men nu efter gårdagens negativa test få den gärna komma! Beställde nya ÄL - och gravidtest igår, hoppas sååå vi får varsin julklapp!! Tack <3
  • Issari

Bim idag! Köpte test (CB digital) och väntar nu på att mannen ska komma hem... Nervöst! Min temperatur har inte gått ner utan ligger där den brukar mellan ÄL och Bim. Brukar annars dyka ner den dagen mensen ska komma. Brösten ömmade som tusan när jag tog av bh:n igår kväll (vilket de gjort mest hela tiden den senaste veckan). De är liksom hårda och ömmar på sidorna. Inga andra symptom dock. Håller tummarna!

Hoppas att det går bra för alla er andra! Håller tummarna för er!

• Horisonten

Åh jag ör så galet sugen på att testa imorgon. Men mannen ber mig hålla ut lite och vänta tills på söndag. Gah blir galen!! Man vill ju bara veta nu nu nu!! :p

• Milou3
    Horisonten skrev 2017-11-03 16:01:34 följande:

Åh jag ör så galet sugen på att testa imorgon. Men mannen ber mig hålla ut lite och vänta tills på söndag. Gah blir galen!! Man vill ju bara veta nu nu nu!! :p

Imponerad! Hade aldrig klarat att vänta om jag hade känt mig gravid. Det är ju typ det bästa symptomet av alla.
  • Issari
    Issari skrev 2017-11-03 15:21:06 följande:

Bim idag! Köpte test (CB digital) och väntar nu på att mannen ska komma hem... Nervöst! Min temperatur har inte gått ner utan ligger där den brukar mellan ÄL och Bim. Brukar annars dyka ner den dagen mensen ska komma. Brösten ömmade som tusan när jag tog av bh:n igår kväll (vilket de gjort mest hela tiden den senaste veckan). De är liksom hårda och ömmar på sidorna. Inga andra symptom dock. Håller tummarna!

Hoppas att det går bra för alla er andra! Håller tummarna för er!

Har gjort testet! Jag tror att jag egentligen visste resultatet redan... jag är gravid! :)

• FrökenLängtan
    Eps1106 skrev 2017-11-03 15:01:09 följande:
    Men om du tog ett test på eftermiddagsurin flera dagar innan BIM så betyder väl inte det att du inte kan vara gravid? Långt ifrån kört väl?

Hoppas ju såklart att det fortfarande finns en chans men är så van med bakslagen nu så vågar inte hoppas Tungan ute  Förbereder mig på de värsta samtidigt som jag vill vara positiv, är ju de man ska vara!

Men jag köpte två test samtidigt så jag kommer spara det andra tills BIM, OM det skulle vara så att den uteblir Glad

• FrökenLängtan
    Charlizee skrev 2017-11-03 15:13:08 följande:
    Det är fortfarande flera dagar kvar, tappa inte hoppet <3 Vilka test har du använt?

Fortfarande ingen mens här men nu efter gårdagens negativa test få den gärna komma! Beställde nya ÄL - och gravidtest igår, hoppas sååå vi får varsin julklapp!! Tack <3
    Kanske vi båda är för snabba med att anta det värsta? Man kan ju hoppas, annars får vi följas åt och hålla tummar och tår för varandra ! Det är inte kört för någon av oss ännu Glad
  • FrökenLängtan
    Issari skrev 2017-11-03 16:44:52 följande:
    Har gjort testet! Jag tror att jag egentligen visste resultatet redan... jag är gravid! :)
    Stort grattis till er!! Glad
Svar på tråden BIM november 2017