Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
KUB gick bra idag, fick en sannolikhet på typ 1:2000. Valde att ta NIPT-blodprovet iaf men känns lite lugnare nu när man sett en lagom stor levande krabat.
Hoppas ni får till era aurora-samtal! Jag har totalt nojat in på saker som kan gå fel som sagt men försöker tvinga mig själv att inte gå in o läsa allt som går att läsa
Ny här
Väntar varn nr 4
Kub nästa vecka tiden går såå segt längtar men oroar mig samtidigt
Bf i slutet på juli
Ny här
Väntar varn nr 4
Kub nästa vecka tiden går såå segt längtar men oroar mig samtidigt
Bf i slutet på juli
Tack
De andra är 14,12 och 9 år
Jag är gravid med 3:e barnet och har BF 10/7, bloggar på HTTP://finalyan.se om ni vill läsa :)
Hej! Jag har beräknad födsel 12 juli, så är i vecka 14+3 idag! Är lycklig och haft lugnt med alla graviditets tecken än. När du är beräknad? :)
Hej!
Väntar en trea 19/7 :) Får hoppas den håller sig inne till juli iaf, har risk för att föda för tidigt :)
Någon som känner bebisen än?
Hej!
Väntar en trea 19/7 :) Får hoppas den håller sig inne till juli iaf, har risk för att föda för tidigt :)
Någon som känner bebisen än?
Jag känner massor av gaser ... :) men den här gången har jag visst moderkakan i bakvägg så hoppas att få känna tidigt! Det blir ju mycket verkligare så. Jobbigt att få för tidigt, då har de bra uppsikt över dig antar jag? Själv har jag gått över 9 resp 11 dagar så räknar med minst 41 veckor även denna gång
Åh, det måste kännas stressigt? Mkt för tidigt?
Tror jag har känt nå sprattel några ggr men svårt o veta , fast jag hoppas såklart det är bebis. Har du känt något? :)