Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
I min förra graviditet släppte slempproppen i vecka 36 och sonen föddes samma dag. Så man kanske inte ska Ignorera det helt. Fast då släppte hela och inte bara delar av den
Har slemproppen börjat lossna för er?
Förvisso. Jag tänker mer att det är onödigt att oroa sig ifall det enda som hänt är att en bit av slemproppen har lossnat. Har man inte sammandragningar eller värkar i samband med detta så borde det inte vara någon fara.
Hej! Är ny i gruppen. Bf 10 juli. ???? Känner mej stor o har en hel del sammandragningar, magen blir stenhård o blir jobbigt o röra sig. Är mitt tredje barn o väntar en tredje flicka. ????
Hej! Är ny i gruppen. Bf 10 juli. ???? Känner mej stor o har en hel del sammandragningar, magen blir stenhård o blir jobbigt o röra sig. Är mitt tredje barn o väntar en tredje flicka. ????
Välkommen! Kul att vi blir fler! Tror många skriver i fb-gruppen men jag håller mig hellre här :)
Min bebis låg med huvudet nedåt i måndags när jag var hos bm men under veckan har han eller hon vänt sig IGEN och fortsätter sparka på min stackars blåsa... Men men, den vänder väl sig igen vad det lider :)
Min sparkar mest på höger sida hela tiden o jag tror att rumpan är på vänster sida. :) Vilken vecka är du i?
De verkar ju ha sina vanor, jag känner mest i mitten fast nedåt mot utgången :) jag är i v 30, 29+4 idag och har alltså bf 16/7. Så knappt en vecka efter dig :)
30+6 var det visst. Jag har dålig koll på dagarna nu när jag bara går hemma.
De verkar ju ha sina vanor, jag känner mest i mitten fast nedåt mot utgången :) jag är i v 30, 29+4 idag och har alltså bf 16/7. Så knappt en vecka efter dig :)