Skywalker skrev 2018-01-12 15:34:19 följande:
Hej! Kul med en uppdatering från dig. Jag fick höjt från 300 till 375 gonal-f efter mitt första ultraljud och ja, jag mådde verkligen kasst första dagen efter höjningen. Kände mig sjuk. Sen gick det helt över, det satt alltså bara i en dag. Så svårt att veta om det var doshöjnibgen eller nåt annat. Hoppas det går över lika snabbt för dig också!
Jag mår bra. Tyvärr... haha! "Känner" mig inte gravid alls och tycker jag borde fått fler symtom nu. Jag har väldigt svårt att tro att det ska gå bra. Hade hoppats att känna lite skillnad från de två plussen som blev till missfall. Men får ta en dag i taget helt enkelt. Jag kommer tyvärr behöva boka om mitt vul också pga jobbet, så får se när det kan bli av istället.
Hoppas dina blåsor växer på sig fint!
Tack! Jag mår fortfarande lite illa, men bättre, och det sa på förra ul att det är vanligt att må kasst, så...

Och, jag har äggplock på onsdag! Har bara ca 8 blåsor som växer så är nervös inför plocket, hoppas där är iaf några ägg inuti...men som du vet, det behövs ju inte så många för att det ska gå bra ändå...
Jag förstår din oro, måste vara tufft, speciellt efter att redan ha gått igenom en hel ivf-behandlingen, men det kommer att gå superbra. Håller tummar och tår här för dig! Jag känner många som knappt känt något alls under hela graviditeten, så har du tur är det kanske helt enkelt en drömgraviditet utan så mycket symptom.
Lycka till på ert vul, berätta gärna hur det gått senare!