BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
[quote=78401918][quote-nick]beso skrev 2018-01-25 15:09:07 följande:[/quote-nick]
Oj redan i v6 eller längre! :D Grattis o välkommen! Hur mkt försenad va mensen? :)
[/Tack så mycket ! Jag är idag bm+8 hade min sista mens den 20 dec ! Det blir så roligt nu hoppas den håller och ett frisk barn
[quote=78401918][quote-nick]beso skrev 2018-01-25 15:09:07 följande:[/quote-nick]
Oj redan i v6 eller längre! :D Grattis o välkommen! Hur mkt försenad va mensen? :)
[/Tack så mycket ! Jag är idag bm+8 hade min sista mens den 20 dec ! Det blir så roligt nu hoppas den håller och ett frisk barn
Då ligger vi kanske rätt lika. Jag är också redan i vecka 6. Plussade imorse. Grattis & lycka till! :)
Jag plussade för ca 1 vecka sedan! Men hade känt av det sen v.3? Tidigt va? Rätt sjukt ändå vad coolt det är att ?lyssna på kroppen? dock visade inga svar något förrän v.5.... iallafall är det första barnet. Inte planerat och inte direkt längtat efter men nu tycker jag det börjar kännas mysigt. Har aldrig varit sådär barnkär och till och med tänkt tanken någon gång om jag kommer vilja ha barn ens. Tycker förlossnings känns jätteläskigt.....
Men nu ska jag inte på ul förrän i v.12 och då ev. göra kub. Men på något konstigt sätt känns inget av detta 100% verkligt förrän jag varit på första ul? Är det verkligen någon där inne? ????????
Hej idag har jag plussat ! Har haft försenad mens men väntade på att testa och idag kom testen hem då vissar det så här :)
Stort grattis till oss alla och lycka till
Ni som har barn sedan tidigare, när har ni tänkt berätta för dem om nya syskonet?
Mina test visade likadant! :D
Grattis till oss alla.
Ganska långt bak i tråden finns en tjej som bjudit in till en Facebook grupp med BF september!
Jag plussade för ca 1 vecka sedan! Men hade känt av det sen v.3? Tidigt va? Rätt sjukt ändå vad coolt det är att ?lyssna på kroppen? dock visade inga svar något förrän v.5.... iallafall är det första barnet. Inte planerat och inte direkt längtat efter men nu tycker jag det börjar kännas mysigt. Har aldrig varit sådär barnkär och till och med tänkt tanken någon gång om jag kommer vilja ha barn ens. Tycker förlossnings känns jätteläskigt.....
Men nu ska jag inte på ul förrän i v.12 och då ev. göra kub. Men på något konstigt sätt känns inget av detta 100% verkligt förrän jag varit på första ul? Är det verkligen någon där inne? ????????
Tvungen att svara på det du skrev, mest för att jag tyckte det var lite skönt med nån som beskrev det så som jag känner. Till skillnad från de flesta andra här inne, har jag aldrig varit jättehajpad av tanken på barn. Jag är 32 och har egentligen aldrig känt nån större längtan efter att bli mamma och har till och med funderat på att kanske inte skaffa några. Men så blev det av nu ändå. Plussade i morse, blev glad såklart men samtidigt lite rädd för allt vad det innebär.
Vad är du i för vecka? Lycka till med allt & hoppas graviditeten flyter på fint!
Vågar inte gå med i den fb-gruppen än.
Har inte outat för familj/vänner och ännu mindre på jobbet. I den där gruppen kan andra se.ä medlemmar, jag vill inte att någon ska få reda på det på fel sätt. Jag avvaktar tills efter ul och att jag har berättat för alla berörda.
Gruppen du ser när du söker på fb är inte vår. Vår grupp är hemlig och syns bara av medlemmar. Kan ej söka efter den och vänner ser inte att du är med i den. ????
Ni som har barn sedan tidigare, när har ni tänkt berätta för dem om nya syskonet?