BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej tjejer. Är i vecka 8 nu och börjar mer o mer frukta för hur ja ska berätta för chefen. Det är många som slutat nyligen och hon anställde mig för att hon såg det som långsiktigt då jag då bara var 22 år och hon trodde väl att jag ville få fart på karriären och att barn skulle komma vid 30års ålder som de flesta andra på avdelningen. Kan föreställa mig hennes min av besvikelse då jag berättar. Hon hamnar i en svår sits då hon inte får anställa folk just nu. Hon har ganska stora planer på mig på allt jag ska lära mig tills sommaren. Tycker det är så jobbigt att gå runt o tänka på det.
Hej! Jag vill gärna följas åt! Har bf 18 september. Finns det en fb grupp vill jag gärna vara med Där. Vill någon kontakta mig?
Hej! Jag plussade tidigare idag, hade kommit överens med sambon att testa på fredag men kunde inte vänta så övertalade honom att köpa med ett test hem efter jobbet. Min känsla var väldigt stark för en graviditet men ville ha ett tydligt bevis genom ett test också.
Väldigt tydligt och snabbt positivt test efter mindre än 30 sekunder, + strecket hann visa sig innan kontrollstrecket tom!
Om graviditeten fortsätter som vi hoppas så blir det vårat 3e barn. Har tidigare en dotter född mars -14 och en son född oktober -16.
Detta är en lite ?händer det så händer det? graviditet, inget planerande men inte heller något skydd. jag gissar på att jag närmar mig v 8 men min mens har varit lite oregelbunden då jag fortfarande ammar sonen.
Finns det fler gravid som ammar här i tråden?
Hej på er. Här är ännu en som nyss plussat. I morse faktiskt. Har misstänkt det i snart en vecka, men vågade inte testa innan jag faktiskt gått över tiden. Är nu i (som jag förstått det som?) i vecka 6. Mår ganska okej. Lite uppsvullen mage som molvärker stundtals + sjukt ömma bröst under morgonen. Men annars fint.
Första barnet för min del (andra för min något äldre sambo), så det är mycket tankar och googling just nu ;)
Hoppas ni får en fin graviditet! :)
Hej! Jag är snart i vecka 6 och ammar fortfarande min dotter som är 1 1/2 år. Tänkte du på något särskilt?
Har du märkt någon skillnad på mjölkmängden än?
Och tänkte du fortsätta amma genom graviditeten eller planerar du att avsluta det innan småsyskon anländer?
Jag har inte märkt något men min dotter har börjat avbryta sig i amningen och säga "mer, mer" så hon kanske tycker att det kommer mindre än vanligt.. har du märkt någon skillnad? jag vill gärna sluta amma men det är en så stor trygghet för henne så vet inte riktigt hur det ska gå till. Hur planerar du att göra?
Eller hur, kommer någon fram till ett sådant test blir den personen stenrik. Jag kommer vara i v.7 (6+6). Du då?
Hej idag har jag plussat ! Har haft försenad mens men väntade på att testa och idag kom testen hem då vissar det så här :)
Stort grattis till oss alla och lycka till

Hej idag har jag plussat ! Har haft försenad mens men väntade på att testa och idag kom testen hem då vissar det så här :)
Stort grattis till oss alla och lycka till