BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Klockan nio har jag tid för ultraljud. Mår så illa just nu, vet inte hur jag ska klara mig dit
Åh, grattis till miraklet! Jag tar laxoberal-droppar när jag blir förstoppad. Finns receptfritt. Ganska snällt jämfört med regelrätt laxermedel.
Fick se en bebis med tickande hjärta!! Datumen verksr stämma överens.
Hej,
Jag är 27år blir 28år i år och jag väntar mitt tredje barn nu i september. Är i vecka 6+4 (v.7), har bf 21/9. Vill så gärna gå på ett tidigt ultraljud då jag har missfall i bakgrunden. Två stycken innan andra barnet och ett nu i september 2017. Mår extremt illa så det är ett gott tecken i alla fall. Har skickat för att komma med i den hemliga facebook gruppen.
hej på er.. När är ni beräknade?
hej på er.. När är ni beräknade?
Nä precis, vill inte vara med och leka!
Kan väl vara att man är svullen så kläderna spänner också och så får man ont av det? När är det okej att börja med gravidstrumpbyxor haha!