BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Min va ca 13mm i v 7+3. Skumt..kanske min e äldre än dom sa?
Danska sundhedsstyrelsens skriver att är mamman under 30, och man ser hjärtat slå i vecka 8 sjunker missfallsrisken ner till 2% :)
Hej!
Jag hittade denna tråd precis!
Jag är 19 år och gravid med mitt första barn i v9+2. Är beräknad 4/9. Har fått se lilla krabaten och fått se hjärtat slå så fint.
Jag måste bara få fråga. Ni som redan fått se/höra ultraljud/hjärtljud, är det standard hos er eller har ni bett om det? Om det är standard vilket landsting hör ni till? Vad jag har förstått det som är att jag inte kommer få varken höra eller se något förrän v 18-20. Känns jätte långt bort nu :(
Hej, kan det vara ett hematom i livmodern? De kanske sa det, ska tydligen gå att likna med ett inre blåmärke efter en blödning.
Hej, Jag har precis betar av ett gäng förfrågningar till den hemliga fb gruppen. Tänkte stänga gryppen för nya medlemmar från idag. Ska bara kolla en sista gång i tråden om det är någon mer som vill vara med. Det är en helt hemlig grupp så går INTE att söka fram på fb. Ni hittar inte gruppen på något att mer än att jag bjuder in er. Era vänner kommer inte INTE att se den på fb.
Om ni vill vara med skicka under dagen er mailadress som ni har kopplat till er fb i ett privat meddelande till mig. Detta gör ni genom att klicka på mitt användarnamn här. (fungerar ej via appen utan enbart via familjeliv.se)
Hej och stort Grattis! :) Hur mår Du då? Själv e ja v 9+4 och mår urk. Illamående o så trööööött!
Stort grattis till dig med! :)
Jag har mått väldigt väldigt dåligt men tycker att det börjar avta men är dock alltid trött och utmattad. Att komma hem efter skolan är som att ha tränat maraton hela dagen haha.
Får jag fråga var du gick? Behöver tips! Vilken vecka kan man som tidigast gå?