BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Lilj3, jag vet att det är jobbigt men håll ut till torsdag då du får veta mer. Om det är någon tröst så hade jag lite sämre värden på blodprovet men med en nackspalt på 0,9 mm fick jag ändå 1:18500 på DS och 1:20000 på trisomi 18 och 13.
Jag håller tummarna!
Jag har oxå lågt blodtryck och har alltid haft det. Själv blir jag extremt yr, illamående, svartnar för ögonen, ser blixtrar av det någon gång om sänder, huvudvärk har jag inte kopplat ihop det med, hm måste tänka på det.
Meddela gärna vad bm säger.
Jag har kommit in i en period där jag inte är sugen på nånting samtidigt som jag mår fruktansvärt illa då och då under dagarna. Vad äter ni andra? Vilka är favoriträtterna nu som preggosar?
Jag har kommit in i en period där jag inte är sugen på nånting samtidigt som jag mår fruktansvärt illa då och då under dagarna. Vad äter ni andra? Vilka är favoriträtterna nu som preggosar?
Äter det mesta som vanligt, frukost gröt/youghurt ägg frukt, mellis typ smoothie, lunch protein å oftast ris/grönt mellis igen (macka/ägg) sen middag samba som lunch. ..tränar regelbundet fortfarande så antar att df hungern finns ????????????????
Pannkakor med sylt, smörgås med skagenröra & rökt skinka eller pommes med pulverbea är det jag äter. Kött lockar absolut minst om än fisk tycks gå en aning bättre
Äter det mesta som vanligt, frukost gröt/youghurt ägg frukt, mellis typ smoothie, lunch protein å oftast ris/grönt mellis igen (macka/ägg) sen middag samba som lunch. ..tränar regelbundet fortfarande så antar att df hungern finns ????????????????
Hej.
Varit på kub och jag är 11+6 enligt sista mens men fick uträknat 12+3. Vilken ska jag följa?
Kub visade bra siffror. Jätte skönt.
Hej.
Varit på kub och jag är 11+6 enligt sista mens men fick uträknat 12+3. Vilken ska jag följa?
Kub visade bra siffror. Jätte skönt.
Du ska räkna med det dom sa på ultraljudet. I mitt landsting gör man en datering vid kub och det är den som gäller. Det är det som avgör när du får komma på rul bland annat. Skönt att allt såg bra ut!