BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Härligt att allt gick bra!
Jag tror det börjar sjunka in sakta, jag fick ju faktiskt se något som faktisk ser ut som en bebis och som rörde sig! Känns inte som bara en mage längre =)
Vad är det du är nervös för? =/
Kub idag gick strålande idag. Bebisen sög på tumme, vinkade, sprattlade och somnade.

Även vi har fått se vår lilla bebis nu, idag. Jag var så nervös innan att bebisen inte skulle leva men den visade sig väldigt fint och sprattlade mycket. Beräknad till att vara i v 12+4 idag.
Vi fick en något förhöjd risk för kromosomavvikelse så vi blev erbjudna att göra nipt. Sambon ville gärna veta så ska lämna blodprov på måndag, mig spelar det inte så stor roll. Jag har svårt att se att jag skulle avsluta graviditeten oavsett resultat.
Kub idag gick strålande idag. Bebisen sög på tumme, vinkade, sprattlade och somnade.
Min som har gjort kub, har ni kollat vilket värde ni hade på hcg? Jag tog proverna inför kub idag och kan såklart inte låta bli att googla på resultaten. Dock är hcgn ungefär samma som i augusti 2016 när jag tog mina kub tester med dottern, men man kan ju inte låta bli att oroa sig. Vad hade ni på hcg?
Är ju så dumt ibland att man kan läsa sin egen journal. Såg att provet PAPP-a var mycket lägre än med dottern.... har ingen jäkla aning om vad det betyder.
Är ju så dumt ibland att man kan läsa sin egen journal. Såg att provet PAPP-a var mycket lägre än med dottern.... har ingen jäkla aning om vad det betyder.
Vart är det du kan läsa din journal? På 1177 finns ingen journal jag kan läsa iaf =/
Vart är det du kan läsa din journal? På 1177 finns ingen journal jag kan läsa iaf =/