BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Svarade kanske inte på sin fråga, sorry! Men om man loggar in på 1177 mina vårdkontakter så ska man kunna läsa sin journal. Vet dock inte om det är så i alla landsting?
Är det bara jag som tycker att min läkare inte är helt funtad?
Han sa att man kan inte ha foglossning i vecka 13 för graviditeten är SÅ liten! Att mitt onda i höfterna och huggen i ljumskarna inte kan bero på foglossning?
Är det någon mer än mig som har fruktansvärd huvudvärk?
Haft det i tre dagar nu, kan inte göra plötsliga rörelser och alvedon hjälper inte alls. Någon som vet vad det kan bero på?
Får ringa min bm på måndag om det inte går över
Då går vi in i vecka 14 idag, fasiken vad veckorna går fort nu för tiden! 38 dagar kvar till RUL <3 förhoppningsvis får vi då veta könet på mini =)
Hur tänker ni andra ang att ta reda på könet?
Ni som också har barn sen innan... Hur gjorde ni då vs nu?
Då går vi in i vecka 14 idag, fasiken vad veckorna går fort nu för tiden! 38 dagar kvar till RUL <3 förhoppningsvis får vi då veta könet på mini =)
Är det bara jag som tycker att min läkare inte är helt funtad?
Han sa att man kan inte ha foglossning i vecka 13 för graviditeten är SÅ liten! Att mitt onda i höfterna och huggen i ljumskarna inte kan bero på foglossning?
Är det någon mer än mig som har fruktansvärd huvudvärk?
Haft det i tre dagar nu, kan inte göra plötsliga rörelser och alvedon hjälper inte alls. Någon som vet vad det kan bero på?
Får ringa min bm på måndag om det inte går över
Härligt!! Tiden går så fort :) vi tog reda på könet på första barnet. Hade sagt att vi inte skulle ta reda på det denna gången. Men ju längre tiden går desto mer övertygade blir vi om att vi kommer ta reda på det igen. Blir lite irriterad på vissa personer runt omkring oss som som öppet tycker och tänker om hur vi gör med vårt barn. Dom sa bland annat att det är halva upplevelsen att få veta vid förlossningen eller att det var hela grejen med att få barn typ. Jag och sambon fick ju en fantastisk upplevelse när vi fick veta på RUL att det var en tjej. Vi blev så glada. Alla gör ju som man vill, men som gravid är det ju uppenbarligen okej för folk runt omkring att berätta hur man ska göra och inte. Men ni ska ta reda på kön? :)
Vi tänker ta reda på det. Har gjort det med båda innan och för vår del handlar det om att sluta kalla den för ?den? och vi har oftast betmt namn ganska snabbt