BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Oupf! Tror verkligen jag är stålmannen! Hade sett fram emot en dag fylld med lugn, shopping och ärenden, Eftersom karln hämtar barnen efter jobbet. Meeeen efter 1,5 timmas shopping i 4 olika butiker känner jag mig svag i kroppen och tyngden av livmodern/bebisen gör sig påmind och jag måste ge upp för att åka hem till soffan. Sååå besviken på min kropp! Tror jag överskattar mig själv en aning, haha!
Någon mer som "glömmer bort" att ni är höggravid eller tror kroppen orkar lika mycket som viljan/huvudet fastän det skett gång på gång? =)
Jag och min man väntar vårt första barn med BF 21/9 - 2018.
Detta är ju så spännande och det skulle vara roligt om ni delade med er av era resor. 
Exempelvis... :
När har ni BF?
Hur mår ni? Hur är / har graviditeten varit?
Ert första barn?
Berätta gärna era tankar! 
Hon ser väldigt mycket emot sin sjuårsdag nu!Igår gjorde vi TUL och lilltjejen väger nu 2,3kg i vecka 34. Hon är 3% för stor :) Fick datum för bedömning om igångsättning den 27:e September.. Hoppas min tapp är redo då.. :)
Imorgon blir det att åka till Ullared och köpa bebisgrejer
Hur är det på bb idag, får man fortfarande blöjor och så eller ska man packa ner det i bb väskan? Bor i Stockholm om det hsr betydelse.
Vad ska ni har för smärtlindring?
Hörrni! Jag mår sååå illa! Är i vecka 37 och har så himla mycket halsbränna och sura uppstötningar. Har till och med spytt idag :( och är lite smått dålig i magen. Någon som känner igen sig? Jag har verkligen noll matlust också och är inte sugen på någonting. Vad gör man?!
Jag och min man väntar vårt första barn med BF 21/9 - 2018.
Detta är ju så spännande och det skulle vara roligt om ni delade med er av era resor.
Exempelvis... :
När har ni BF?
Hur mår ni? Hur är / har graviditeten varit?
Ert första barn?
Berätta gärna era tankar!
Oupf! Tror verkligen jag är stålmannen! Hade sett fram emot en dag fylld med lugn, shopping och ärenden, Eftersom karln hämtar barnen efter jobbet. Meeeen efter 1,5 timmas shopping i 4 olika butiker känner jag mig svag i kroppen och tyngden av livmodern/bebisen gör sig påmind och jag måste ge upp för att åka hem till soffan. Sååå besviken på min kropp! Tror jag överskattar mig själv en aning, haha!
Någon mer som "glömmer bort" att ni är höggravid eller tror kroppen orkar lika mycket som viljan/huvudet fastän det skett gång på gång? =)
Känner på sätt och vis igen mig, dock inte om orken men jag glömmer att jag är osmidig, tycker att jag ska kunna sitta på stolen och plocka upp det barnen på jobbet tappar, att jag gradiöst ska kunna bocka mig ned och plocka leksaker, storka spill osv. Pluss att jag någon gång om sänder nästan kilar fast mig när jag beger mig in i utrymmen somtydligen är för trånga för mig.
Hörrni! Jag mår sååå illa! Är i vecka 37 och har så himla mycket halsbränna och sura uppstötningar. Har till och med spytt idag :( och är lite smått dålig i magen. Någon som känner igen sig? Jag har verkligen noll matlust också och är inte sugen på någonting. Vad gör man?!