BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Haha! Jag kommer säkert också att småskaka pga nervositet :) Imorgon förmmiddag vid 10.30 är det dags, så nu gäller det bara att hålla huvudet kallt och försöka fokusera på annat tills dess :) .
Vad härligt!!! Grattis!! :)
Hur har ni det i värmen allihopa? Jag tycker om värme men nu i v22 tar den kål på mig! Benen och fötterna svullnar hur jag än gör och jag svettas ständigt. Det bästa är att åka bil och ha full och iskall AC på! Haha!!
Hur gör ni?
Hur har ni det i värmen allihopa? Jag tycker om värme men nu i v22 tar den kål på mig! Benen och fötterna svullnar hur jag än gör och jag svettas ständigt. Det bästa är att åka bil och ha full och iskall AC på! Haha!!
Hur gör ni?
Det låter jobbigt :/ Själv njuter jag så himla mycket av värmen och att händer och fötter för en gång skull är värma. Mådde så illa de första 13 veckorna och frös konstant så skulle lätt kunna ha den här värmen jämt ????????
Det låter jobbigt :/ Själv njuter jag så himla mycket av värmen och att händer och fötter för en gång skull är värma. Mådde så illa de första 13 veckorna och frös konstant så skulle lätt kunna ha den här värmen jämt ????????
Jag är idag i vecka 20+0 och känner mig helt utslagen av värmen. Jag försöker gå ut en stund under dagen och försöker få lite frisk luft men går inget vidare om jag inte går ut tidigt på morgonen, då jag inte verkar tåla solen och värmen alls just nu. :( Som tur är har vi både takfläkt och luftvärmepumpar hemma som man kan ställa in på kyla, så ganska behagligt inomhus iaf
Tyvärr tror jag att jag börjar känna av foglossningen mer och mer. Får en strålande/ilande smärta i höften och ut i sidan på magen, ryggen och ner i delar av benet. Låter det som foglossning eller är det någon nerv i kläm?
Jag hoppas att få en kontroll av bm åtminstone då jag har ett fysiskt jobb och ska ändå prata med henne på tele idag då jag måste boka nästa besök efter rul.
Hur mycket har ni gått upp i vikt och vilken vecka är ni i? Jag har gått upp 3,5kg (om min våg stämmer någorlunda med den bm har) ifrån vecka 6+0.
Är i v21(20+1) och väntar en pojke. Mitt andra barn. Har en dotter som fyller 14. Finns det någon facebook-grupp?
Hej hej! BF 4e oktober här! Är gärna med i facebookgruppen om det går att bli inbjuden eller så till den?:)