BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hur gick det för er, Migas!? <3
Finns det någon tråd eller FB-grupp för oss som är över 30 och väntar barn? Det behöver inte nödvändigtvis vara BF-okt.. jag känner bara att det är alldeles för mycket fokusering på kön och man ska avslöja könet med blå eller rosa ballonger osv. Känner inte riktigt att jag passar in så tänkte om fler känner som jag? :)
Jag är nu i vecka 18 (17+3) och har RUL inplanterat tills om en vecka (den 29/5), men är supernervös! Är såklart rädd för att någonting ska vara fel och eftersom vi till slut valde att inte göra KUB så har vi ju inte fått någon indikation på att det kan vara något fel eller ifall allt står rätt till. Har inte tänkt så mycket på det förrän nu när det snart är dags för RUL. Ser att det är många av er som gjort era RUL nu, hur gjorde ni för att hålla er lugnare dagarna före? Vore ju skönt att kunna "slappna av" och inte tänka allt för mycket på allt som kan gå fel...
Hur gick det för er, Migas!? <3
Det gick bra för oss. Det var dock lite svårt att se alla saker de ville först för att bebis låg i ett ofördelaktigt läge för undersökning, så fick ta en paus och röra på mig så den ändra läge.
De gör dock dateringen vid det första ultraljudet här och ändrar därför inte datum nu, men hon fick fram samma datum vid detta ul iaf.
Vi valde att inte ta reda på könet.
Hej hej! BF 4e oktober här! Är gärna med i facebookgruppen om det går att bli inbjuden eller så till den?:)
Skönt att allt såg bra ut! Känner du att du slappnar av lite mer efter att ha fått ett sådant härligt besked? :) Vad är det för BF ni har? Vi har 26/10 för tillfället, men vi får se vad de säger imorgon när vi gör vårt RUL, ifall det ändras någonting :)
Vi väljer också att inte ta reda på könet.
Vad härligt!!! Grattis!! :)
Vad härligt!!! Grattis!! :)
Är i v21(20+1) och väntar en pojke. Mitt andra barn. Har en dotter som fyller 14. Finns det någon facebook-grupp?