BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Var på rul idag, vi får en pojke & han är frisk!
Har moderkakan i bakvägg så det är därför jag känner honom så väl när han rör sig! <3
Hej, hur går det för er? :)
En fråga; har ni gått upp något än och isåfall hur mycket (om ni håller koll)?
Jag var överviktig innan jag blev gravid och har gått upp.. ah, inte mer än 1,5kg iallafall. BM säger att jag ska gå upp 6kg ungefär. Känns ändå lite!
V.18+4. Väntar en frisk tös. Gått upp 3 kg
Lyllosar ni är som har moderkakan i bakvägg!! ;) Grattis till era små pojkbebisar!! Hur blev det med BF-datumet? Samma, eller? :D
Vad härligt att ha fått gjort RUL, själv får man vänta till torsdag kväll innan man får se liten igen. Ska bli spännande att se vad vi får för VD datum denna gång då vi blev bakåtflyttade vid kub.
Jag är i vecka 18+0 idag och har gått upp ca 2kg ifrån inskrivnimgen, om vår våg stämmer hyfsat med den hos bm. Jag tror att jag ligger ungefär som jag gjorde när jag väntade dottern och då gick jag upp 10 - 11kg om jag inte minns fel. Stod dock still några veckor i slutet, då jag inte åt lika mycket hemma som det blev de dagar man jobbade.
Ni som är vår Allergi vad använder ni som näs spray som gravida?
Vad härligt att ha fått gjort RUL, själv får man vänta till torsdag kväll innan man får se liten igen. Ska bli spännande att se vad vi får för VD datum denna gång då vi blev bakåtflyttade vid kub.
Jag är i vecka 18+0 idag och har gått upp ca 2kg ifrån inskrivnimgen, om vår våg stämmer hyfsat med den hos bm. Jag tror att jag ligger ungefär som jag gjorde när jag väntade dottern och då gick jag upp 10 - 11kg om jag inte minns fel. Stod dock still några veckor i slutet, då jag inte åt lika mycket hemma som det blev de dagar man jobbade. ![]()