BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Vi ska gå på RUL på torsdag. Som vi längtat!
Nervöst också såklart. Senaste veckan har jag börjat känna små buffar.
Dom känns även på utsidan av magen.
Så häftigt!
Men när jag inte känner något blir jag så orolig, låg vaken flera ggr i natt, fast jag vet att det kan vara långa uppehåll innan man känner något igen.
Finns det någon Facebook grupp man kan få komma med i? Saknar det så
Hej, hur går det för er? :)
En fråga; har ni gått upp något än och isåfall hur mycket (om ni håller koll)?
Jag var överviktig innan jag blev gravid och har gått upp.. ah, inte mer än 1,5kg iallafall. BM säger att jag ska gå upp 6kg ungefär. Känns ändå lite!
Så häftigt!
Men när jag inte känner något blir jag så orolig, låg vaken flera ggr i natt, fast jag vet att det kan vara långa uppehåll innan man känner något igen.
Hej, hur går det för er? :)
En fråga; har ni gått upp något än och isåfall hur mycket (om ni håller koll)?
Jag var överviktig innan jag blev gravid och har gått upp.. ah, inte mer än 1,5kg iallafall. BM säger att jag ska gå upp 6kg ungefär. Känns ändå lite!
Var på rul idag, vi får en pojke & han är frisk!
Har moderkakan i bakvägg så det är därför jag känner honom så väl när han rör sig! <3
Så häftigt!
Har moderkakan i bakvägg så det är därför jag känner honom så väl när han rör sig! <3