• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • mia12345
    Systeryster33 skrev 2018-03-12 19:08:51 följande:

Grattis till alla som plussat !! Ni ger mig hopp <3

Jag slutade med hormoner i okt efter ha gått på hormonbehandling sen jag va 14, så nästan 20 år. Min mens har varit olika varje månad efter det tycker jag! Jag har ett myom och ev. endometrios så smärtorna är det mest centrala kring min mens.. men jag upplever att den har börjat lite för att sen komma igång ordentligt några timmar efteråt. Jag minns faktiskt inte hur det va innan okt, la inte lika mycket tankar på det då. hehe.

Jag har svårt att tro på att jag har plussat och längtar till morgonen så jag får testa igen med morgonurin och förhoppningsvis få tydligare streck!
  • hej bilförlossning
    Systeryster33 skrev 2018-03-12 19:07:44 följande:

Negativt test ikväll bim-1, liten tempdipp och en svag rosa ?flytning? sen i morse men ingen mens. Mensen kommer väl när som! :(

Någon som kan hjälpa mig med att svara på om det är normalt att få svagt rosa på pappret på toa en period innan mens? Jag är verkligen helt lost... sist jag hade mens var när jag var 15 år och det var ett tag sen...

:( tråkigt att höra. Jag får såna rosa för-spottningar ibland inför mens. Har suttit på toa och hoppats och förtvivlat m toapapperet så många gånger, jag vet hur det känns. Heja dig!
  • Längtar såå
    Lisa81molander skrev 2018-03-12 06:16:31 följande:

Håller tummarna för er, har BIM ca 25/3 och uppnådde maximal i går, haft hög sedan i tis:)

Då hoppas vi att vi lyckas denna månad

Tack snälla! Önskar detsamma för dig
  • Lisa81molander
    hej bilförlossning skrev 2018-03-12 18:17:26 följande:

Ruvardag 5. ÄL+ 7.

HUR STÅR NI UT?

Alltså jag menar allvar, jag behöver tips för hur man pallar väntan, det är ju ingen idé att tolka symptom när man tar Lutinuspiller....

Snart får jag sparken om jag inte slutar stirra drömmande ut i luften alt googla hysteriskt. 

Hahahaha, ja får vi in några tips så tar jag med dom

Själv försöker jag göra så mycket som möjligt som gör mig glad, städar tvättar hittar på olika pyssel saker med barnen,,,, ja du allt för att ?låtsas som ingenting? Hahaha

Nu är vi färdig mysta skulle jag tro iaf hysteriskt så äl+1 är jag
  • hej bilförlossning
    Lisa81molander skrev 2018-03-12 20:40:51 följande:
    Hahahaha, ja får vi in några tips så tar jag med dom

Själv försöker jag göra så mycket som möjligt som gör mig glad, städar tvättar hittar på olika pyssel saker med barnen,,,, ja du allt för att ?låtsas som ingenting? Hahaha

Nu är vi färdig mysta skulle jag tro iaf hysteriskt så äl+1 är jag
    Hahah älskar att "städa och tvätta" hamnar bland saker som gör dig glad :))) Jag försöker kolla på dokumentärfilmer men har blivit så jäkla blödig så jag bara gråter av allt tex en hund som springer 15 mil efter sin ägare etc. 
    Jag önskar dig en uthärdlig väntan :) 
  • Lisa81molander
    hej bilförlossning skrev 2018-03-12 20:53:05 följande:

Hahah älskar att "städa och tvätta" hamnar bland saker som gör dig glad :))) Jag försöker kolla på dokumentärfilmer men har blivit så jäkla blödig så jag bara gråter av allt tex en hund som springer 15 mil efter sin ägare etc. 

Jag önskar dig en uthärdlig väntan :) 

Tyvärr måste jag erkänna min glädje till detta hahaha

Med 6 barn så blir det en hel del av den varan så det är bara att älska det längtar febrilt efter ett plus nu,

Håller tummarna för oss
  • Lisa81molander

En fråga

Några år sen jag vart gravid så man glömmer en del,,

Stickningar ner i slidan el hur man ska säga, är det nån som har haft det eft äl? Hade max äl igår och har sexat enormt , vad kan det ha vart som stack till så? Inte i magen utan stickningarna var liksom nere i slidan pågick några sec och kom ett par tre gånger

Gjorde inte ont

Vet nån?

• Esme08

LifeOfBullshit:

Jag beställde en basaltermometer och äl tester idag så får se om dt inte är allt för krångligt haha annars får jag ta NC appen iaf!

• Samba80

Hej, har BIM på torsdag och ska testa på lördag är det tänkt! Är en sån där ensamstående som bestämde sig för att skaffa barn själv innan det är för sent och har nu blivit inseminerad första försöket! Hoppas ju så klart på positivt besked på lördag men vet ju att procenten är liten! De tydligaste symptomen just nu är ömma bröst som blivit lite större och tydligare blodådror på brösten! Magen har känts konstig sen några dagar efter inseminationen, så jag hoppas det inte är inbillning! Jag håller tummar för andra som också väntar på ett plus på stickan! Kram på er! ????

• Lisa81molander
    Samba80 skrev 2018-03-12 22:19:09 följande:

Hej, har BIM på torsdag och ska testa på lördag är det tänkt! Är en sån där ensamstående som bestämde sig för att skaffa barn själv innan det är för sent och har nu blivit inseminerad första försöket! Hoppas ju så klart på positivt besked på lördag men vet ju att procenten är liten! De tydligaste symptomen just nu är ömma bröst som blivit lite större och tydligare blodådror på brösten! Magen har känts konstig sen några dagar efter inseminationen, så jag hoppas det inte är inbillning! Jag håller tummar för andra som också väntar på ett plus på stickan! Kram på er! ????

Välkommen bim på Tors och du har än inte testat dig? Whaooo vilket tålamod ,håller verkligen tummarna för dig
Svar på tråden BIM MARS 2018