BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Grattis till alla som plussat !! Ni ger mig hopp <3
Negativt test ikväll bim-1, liten tempdipp och en svag rosa ?flytning? sen i morse men ingen mens. Mensen kommer väl när som! :(
Någon som kan hjälpa mig med att svara på om det är normalt att få svagt rosa på pappret på toa en period innan mens? Jag är verkligen helt lost... sist jag hade mens var när jag var 15 år och det var ett tag sen...
Håller tummarna för er, har BIM ca 25/3 och uppnådde maximal i går, haft hög sedan i tis:)
Då hoppas vi att vi lyckas denna månad
Ruvardag 5. ÄL+ 7.
HUR STÅR NI UT?
Alltså jag menar allvar, jag behöver tips för hur man pallar väntan, det är ju ingen idé att tolka symptom när man tar Lutinuspiller....
Snart får jag sparken om jag inte slutar stirra drömmande ut i luften alt googla hysteriskt.
Hahah älskar att "städa och tvätta" hamnar bland saker som gör dig glad :))) Jag försöker kolla på dokumentärfilmer men har blivit så jäkla blödig så jag bara gråter av allt tex en hund som springer 15 mil efter sin ägare etc.
Jag önskar dig en uthärdlig väntan :)
En fråga
Några år sen jag vart gravid så man glömmer en del,,
Stickningar ner i slidan el hur man ska säga, är det nån som har haft det eft äl? Hade max äl igår och har sexat enormt , vad kan det ha vart som stack till så? Inte i magen utan stickningarna var liksom nere i slidan pågick några sec och kom ett par tre gånger
Gjorde inte ont
Vet nån?
LifeOfBullshit:
Jag beställde en basaltermometer och äl tester idag så får se om dt inte är allt för krångligt haha annars får jag ta NC appen iaf!
Hej, har BIM på torsdag och ska testa på lördag är det tänkt! Är en sån där ensamstående som bestämde sig för att skaffa barn själv innan det är för sent och har nu blivit inseminerad första försöket! Hoppas ju så klart på positivt besked på lördag men vet ju att procenten är liten! De tydligaste symptomen just nu är ömma bröst som blivit lite större och tydligare blodådror på brösten! Magen har känts konstig sen några dagar efter inseminationen, så jag hoppas det inte är inbillning! Jag håller tummar för andra som också väntar på ett plus på stickan! Kram på er! ????
Hej, har BIM på torsdag och ska testa på lördag är det tänkt! Är en sån där ensamstående som bestämde sig för att skaffa barn själv innan det är för sent och har nu blivit inseminerad första försöket! Hoppas ju så klart på positivt besked på lördag men vet ju att procenten är liten! De tydligaste symptomen just nu är ömma bröst som blivit lite större och tydligare blodådror på brösten! Magen har känts konstig sen några dagar efter inseminationen, så jag hoppas det inte är inbillning! Jag håller tummar för andra som också väntar på ett plus på stickan! Kram på er! ????