BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej.
Kom en glad gubbe på cb äl test i fredags.
Så nu håller jag tummarna att det tog sig.
Har bim 25 mars.
Känner som många andra att det är himla drygt att vänta.
Kul att denna grupp finns <3
En fråga
Några år sen jag vart gravid så man glömmer en del,,
Stickningar ner i slidan el hur man ska säga, är det nån som har haft det eft äl? Hade max äl igår och har sexat enormt , vad kan det ha vart som stack till så? Inte i magen utan stickningarna var liksom nere i slidan pågick några sec och kom ett par tre gånger
Gjorde inte ont
Vet nån?
Någon som haft väldigt likt mensvärk men ändå fått +?
Molande värk har jag haft men nu är det mer likt mensvärk.. bim-1.. tror inte på detta, det gör mig så ledsen. :(
[quote=78545503][quote-nick]hej bilförlossning skrev 2018-03-12 20:34:18 följande:[/quote-nick]
:( tråkigt att höra. Jag får såna rosa för-spottningar ibland inför mens. Har suttit på toa och hoppats och förtvivlat m toapapperet så många gånger, jag vet hur det känns. Heja dig!
Tack fina du för de peppande orden<3
Jag valde att lägga in det som mens i nc idag, men det är fortfarande väldigt sparsamt! Jag får väl vänta och se bara helt enkelt! Har du försökt länge?
Hej.
Kom en glad gubbe på cb äl test i fredags.
Så nu håller jag tummarna att det tog sig.
Har bim 25 mars.
Känner som många andra att det är himla drygt att vänta.
Kul att denna grupp finns <3
Jag hade stickningar typ vid livmodertappen några dagar efter ägglossning och va gravid :) känner det nu ibland också ! håller tummarna för dig <3
Ohhh då hoppas jag verkligen på d bästa tack för svaret.
Har ätit letrozol dubbel dos trots egen äl för första gången i denna cykel så äl har ju verkligen kännts, hade hög fert from förra tis/maximal uppnåddes i sönd?
Haft sex varje dag sen förra sön ?minst 1 gr per dygn senast igår ?mest för att säkra?
Molvärken är liksom tryckande neroch bak i svanken, äggledarna gör tack o lov inte ont längre,

Blir så fundersam skulle haft ägglossning enligt appen 14/3 men fick starkt streck på ägglossning stickan den 10/3 4 dagar innan och hade bara lite lite molande värk i magen och lite vita flytningar, igår och idag har jag mer molande värk och genomskinligt sektret som jag brukar ha vid ägglossning men testar med stickorna som bara ger svagare resultat för varje dag sen den 10/3. Någon av er som haft det så? Ingen aning om man har ägglossning eller ej symtomen talar för det men stickan visar annat. Får hoppas man får till mys ikväll med om sambon är hemma. Önskar alla en underbar dag.
Kan jag få låna era ögon... jag tycker jag ser något, men blir ändå fundersam.. borde inte de vara tydligare? Är på bim-1.. så blir nog inget denna gång :( aaaah! Blir så ledsen.