BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Tycker jag kan ana något svagt streck på nedersta bilden håller tummarna för dig:)
Hepphopp: Tycker oxå att dt anas ett väldigt svagt streck där!! Testa om någon dag igen!! Håller tummarna för dig!!
Hepphopp: Tycker oxå att dt anas ett väldigt svagt streck där!! Testa om någon dag igen!! Håller tummarna för dig!!
Någon som haft väldigt likt mensvärk men ändå fått +?
Molande värk har jag haft men nu är det mer likt mensvärk.. bim-1.. tror inte på detta, det gör mig så ledsen. :(
Jag plussade igår och har haft mensvärk till och från.. jag har vanligtvis väldigt kraftig värk och den här är inte i närheten av den ?vanliga? men den är ändå där. Molande och när det blir kraftigt så är det bara några sekunder.. hoppas på att det är växtvärk!
Önskar dig lycka till <3
Jag skulle bara vilja be om lite tolkningshjälp såhär i förvirrade tider.
Ignorera ägglossningssymbolen för det stämmer inte då jag fick ett positivt ägglossningstest med känningar och symptom på ÄL förra måndagen så då borde ÄL skett tid/ons (CD 17-18). Bara andra månaden jag tempar så det tar ju lite tid innan appen lär känna en.
I vilket fall! Som ni kan se så sjönk min temp igår och ytterligare lite idag 6-7 dagar efter ÄL. Är ett bra tag kvar till BIM och förra månaden sjönk tempen samma dag som jag fick mens... så nu undrar jag. Hur ska jag tolka dippen? ;__;
Jag tempar varje morgon innan jag går upp ur sängen, när jag sovit lika många timmar som alltid och det blir vid ungefär samma tid varje morgon. Så det är inte så att jag gör fel, men ändå sjönk den så plötsligt? :O vad tänker ni som är mer insatta än mig? ^^,

Under båda mina graviditeter plussade jag efter att ha några dagar haft kraftig mensvärk. Vaknade på natten också av känslan att nu måste jag snabbt på wc för mensen börjar. Men så var det ett plus. :) Jag hade inte riktigt koll på bim någon av de gångerna.
Usch inatt tog dt såå lång tid att somna pga av "mensvärken" har samma idag till o från men ska ha mensen på torsdag.. Kan den inte bara komma då istället för att hålla på såhär!! :(
Usch inatt tog dt såå lång tid att somna pga av "mensvärken" har samma idag till o från men ska ha mensen på torsdag.. Kan den inte bara komma då istället för att hålla på såhär!! :(