jaktenpaflow skrev 2018-08-14 20:54:08 följande:
Ja det är på torsdag och jag vill lixom inte testa, får sån ångest! Vill inte veta för då är det inte negativt och man kan leva i ovissheten. Hur tar man sig vidare efter ett negativt resultat? Så jag har absolut inte tjuvtestat haha! Blir mensen alltid uppskjuten av progesteronet? Tar Lutinus 3 gånger om dagen. Ja typ alla vet om det faktiskt både vänner och familj. Blev en sån stor eftersom jag var tvungen att operera bort äggledarna så ville inte gå igenom det utan att berätta. Så de vet om hela processen men inte att vi gjort en återföring. Plussar vi tänker jag berätta efter första ultraljud alternativ KUB... vet era närmsta om det ni går igenom?
jag har aldrig tjuvtestat i heller, det är bättre att vänta tilltestdagen tycker jag för man vet ju aldrig. Det är bara att dusta av sig efter ett negativt och tänka positivt att det går nästa gång. Så du fick operera bort äggledarna då förstår jag att du ville att folk skulle veta om det. Våra familjer vet att vi går igenom ivf och några av våra vänner med. Jag har ingen aning om mensen blir uppskjuten av progesteronet faktiskt. Nu är delbara 2 nätter kvar och snart vet du ditt resultat
Just nu vill jag att det bara ska vara måndag så jag vet vad dok säger. Vad jobbar du med om man får fråga kram