Bellelle skrev 2018-07-22 15:22:45 följande:
Ja det är inget kul med missfall men denna gången behöver jag inte bli skrapad iallafall fall. Jag blöder inte lite men inte så mycket att det går igenom mina byxor i allfall. Jag har 3 bindor på mig. Ska ringa min ivf klinik imorgon och få ny tid min dok. Jag kom till vecka 7 i gravidtet. Här över på Irland så har de öppet året runt så jag kan få ny tid rätt så snabbt. Men nästa gång så plussar vi alla plus vi går igenom hela 9mån. Jag vet att det är svårt att tänka positivt. Vi har försökt i 7 år. Men detta året är vårt. Kramar till er alla
Oj, blöder du så mycket! Jag tycker det är så svårt att veta vad som är mycket, men jag har - blandat med vagitorierna iofs, blött kanske en binda, sen bara här och där i snart 10 dagar. Lite färskt, lite brunt, men inte så mycket igen sen.
Sju år är en lång tid... vi har inte försökt så länge, men jag har känt till mina problem och gått med denna oro ungefär så länge och så är det sista 1,5 år som vi gått på behandlingar och ivf, och ytterligare ett halvår ungefär som vi försökte själva innan, fast det var ganska tröstlöst eftersom jag aldrig fick äl...
Men jag försöker tänka att nu har kroppen varit gravid i alla fall, nu ska den bara klara det igen och klara nästa steg också! Kan man hinna en insättning till oktober kanske? Och en i dec om det skulle skita sig igen? Tre försök på ett år, känns ju lite men det är kanske rimligt?