nypan78 skrev 2018-12-15 16:37:33 följande:
Jo jag blev väldigt förvånad men vi hade det som önskemål om vi får chansen. Nör vi gjorde Ivf för 9 år sedan var det aldrig tal om 2 även om man bara odlade 2dagars då. Jag var lite yngre då och tvillingsrisken stor, nu bedöms den som liten då jag är 40 år och inte har så mycket tid kvar att försöka....
Hoppas hoppas att det blir första och sista ivf för detta bonusbarnet som vi kom på att vi önskade oss ???? efter 2019 vill jag pensionera mig från barnafödandet tror jag.
Kul att följas åt och höra andra lyckas. Känner bara spända bröst och lite pirr i magen då och då men svårtolkat. Testar garanterad före julafton och det officiella datumet
Det går framåt i forskningen fort, därav olika bud kanske. Vi har ett ägg kvar efter det här som jag ruvar på, skulle det bli en umgång två med IVF så vill jag också trycka på att sätta in två för att öka chansen. :)
Huvudsaken det går vägen. Vi får hoppas! Håller tummarna för oss!
Sist var vi så glada över graviditeten, äntligen tänkte vi.. Men det blev tyvärr ma som konstaterades vecka 13. Så denna gången är man lite mer försiktig..
Ändå kan jag inte drömma mig bort till en extra julklapp på julafton och fantisera kring reaktionen när paketet öppnas! Tänk så roligt? :')