Hormonkarusellen skrev 2018-07-24 06:21:56 följande:
Usch, ja alla har ju olika bakgrund. Jag har inte mens och ägglossning. Fick mens kanske tre ggr per år, men det var efter medicin, utan hade jag kanske inte haft alls... så vi försökte ett år nästan utan hjälp ändå, fick inre komma dit riktigt. Utan äl, det betyder att man ligger minst två ggr i veckan ifaaaall det kommer... sen fick jag mediciner för äl som inte heller hjälpte, och nu är i i alla fall igång med ivf.
Slutat blöda helt inatt. Annars har lutinusen varit lite rosa, nu 11 dagar efter blödningarna började är det nästan vitt igen. Bra eller dåligt? Har vul imorgon, fick boka privat så det bör väl svindyrt men annars fanns ingen som kunde ta emot mig! Katastrofdåligt verkligen... inte ens när det är kris finns en enda tid i hela Sthlm..
Usch då. Ja det är verkligen dåligt speciellt när det är kris. Ja du jag har ingen aning men jag hoppas det är bra för dig. Vilken tid har du vul imorgon? Jag håller tummarna för dig. Men det var ju tur att du fick tid privat men det kan inte vara för dyrt hoppas jag. Här över får man betala ivf själv du får ingen hjälp alls från staten. Jag tror att jag och min man har betalat över 12000 euro än så länge så det är väl runt 120000 svenska kronor. Kram