• Ninha

Letrozol

Jag ska börja min första dos med letrozol.

Jag tycker de känns som att mensen kanske kommer ikväll och undrar om någon har nån erfarenhet om man räknar denna dag som dag 1 då och kan ta första tabeltten på morgonen på dag 3?

Eller det kanske inte är SÅÅÅ noga?

Hade inte en tanke på att fråga läkaren detta :/

Ska ju visserligen ringa nör mensen kommer men inte säkert de hinner ringa upp mig innan jag behöver börja.

• Svar på tråden Letrozol
  • GlitterLina
    Ninha skrev 2018-04-05 20:39:54 följande:

Här har vi fått ett plus på stickan Men har inte bim förrän söndag så ropar inte hej än och oron finns ju såklart om man skulle få missfall igen men försöker att inte oroa mig o koppla av men lättare sagt än gjort.

Har molande värk i mage o ländrygg nu. Hoppas att det går vägen denna gång<3

Åhh e det sant :) grattis håller alla tummar för dig! Använd Progesterall !
  • Trullis82

Här har vi fått ett plus på stickan Men har inte bim förrän söndag så ropar inte hej än och oron finns ju såklart om man skulle få missfall igen men försöker att inte oroa mig o koppla av men lättare sagt än gjort.

Men GRATTIS! Äntligen lite roligheter här.... känns som man bara kämpar o inget händer. Men när någon plussar blir man lite mer taggad
  • Anonym (Lilly)

Ohh grattis vaaa kul, håller tummar o tår för dig. :)
  • karllesson

Grattis!! Vad roligt :) jag har bim idag men hade negativt test imorse :( men fortfarande ingen mens.
  • Anonym (Lilly)
    karllesson skrev 2018-04-06 10:42:02 följande:

Grattis!! Vad roligt :) jag har bim idag men hade negativt test imorse :( men fortfarande ingen mens.

Inte roligt med begativt test man vill liksom se dt lilla strecket :(
  • Ninha

Tack så mycket allihopa! :) nu vill vi bara att tiden ska gå lite snabbare <3

Hoppas att alla av er får ett plus snart!

• Anonym (Lilly)

Hej jag tänkte fråga er, jag tog o ovitrelle förra onsdags, när tycker ni att jag kan börja testa?

• Ida3434
    Anonym (Lilly) skrev 2018-04-09 17:45:16 följande:

Hej jag tänkte fråga er, jag tog o ovitrelle förra onsdags, när tycker ni att jag kan börja testa?

2 veckor efter Ovitrelle, tänk på att den kan ge falska positiva graviditetstest upp till 10 dagar efter man tagit den. 
  • Anonym (Lilly)
    Ida3434 skrev 2018-04-09 18:20:03 följande:

2 veckor efter Ovitrelle, tänk på att den kan ge falska positiva graviditetstest upp till 10 dagar efter man tagit den. 

Tack då vet jag, usch kan inte vänta känns som år :( vill bara se det efterlängtade plusset. Hur har det gått för er andra?
  • Lariz

Hej!

Jag och min sambo har försökt bli gravida aktivt i 14 månader nu, lyckades förra året i augusti men slutade i tidigt mf.. Har oregelbunden mens och använder äl-test.

Hur ska man gå tillväga? ?

Svar på tråden Letrozol