BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
En till med BF december här, 17e, v 11+2 idag
Har gjort UL som bekräftar dateringen och nu väntar vi på svaret från NIPT.
Är själv barnmorska, känns på många sätt tryggt. Men underbart att få uppleva graviditet från andra sidan 
Hej allihopa. Gravid med andra barnet nu, går in i vecka 12 imorgon, väldigt nervöst då det var 5 år sedan jag var gravid ????
Hej allihopa. Gravid med andra barnet nu, går in i vecka 12 imorgon, väldigt nervöst då det var 5 år sedan jag var gravid ????
En till med BF december här, 17e, v 11+2 idag Har gjort UL som bekräftar dateringen och nu väntar vi på svaret från NIPT.
Är själv barnmorska, känns på många sätt tryggt. Men underbart att få uppleva graviditet från andra sidan
Väntar nr 8 med BF 29/12. Är jättestor redan men det jämnar säkert ut sig med tiden. Yngsta är 5 mån imorgon så det gick lite fort och var lite oväntat. Men välkommet.
Har tid för kub 18/6. Lite nervös efter att ha varit med om att MA upptäcktes vid ett KUB-ul..
Jag vill gärna vara med i fb-gruppen. Finns det nån jag kan maila? Vill inte skriva ut min inte särskilt anonyma mailadress här :)
Hej på er!
Hur mår ni?
Börjar ni känna/se era magar ännu eller hur verkar det? :)
Hej!
Vet inte om jag skrivit något i denna tråd tidigare, isåfall var det länge sen. Väntar 3e barnet, senast jag var gravid var för 9 år sen! Är själv 31 nu så fick barn ganska tidigt :)
Känns nytt och som att jag aldrig varit med om detta förut. De två andra graviditeterna var planerade på det sättet att händer det så händer det. Denna gång planerade vi det med att kolla Äl och massa symptom så är lite skillnad :)
Har bf 27 december och är i vecka 11 nu (10+1) och har börjat bli så orolig för MA... Så jobbigt med denna väntan och får inte göra något tidigt ul ..
Hej allihopa! Hoppar också in här BF 24/12. Jag plussade 16/4 och trodde inte de va sant så jag tog 5 olika gravtester och alla visade positivt! Gjorde ett vanligt ultraljud den 30/5 där syntes en liten bebis med ett tickande hjärta. BM sa att allt såg väldigt bra ut vilket var väldigt skönt att höra och att vi är i vecka 11 just nu och går in i vecka 12 på tisdag.
Hej allihopa!
24 år och gravid för första gången diabetes och eds, så har vört kämpigt. Beräknad till 11/12. Men ultraljuden har än så länge visat ett lite äldre foster än vad bf säger. Så vi får se vad rul säger :). Finns det någon facebookgrupp för oss med bf december?