BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Härligt!! Gjorde du vul eller vanligt ul? Vilken vecka är du i?
Jag gjorde vanligt UL ute på magen men var inte så långt gången som vi trodde, hon kunde se gulesäck, fostervatten och ett foster men inte hjärtat, hon trodde det var för tidigt. Har tid igen till VUL den 14, så nu är det bara att vänta. Hon mätte fostret till v.6+3 alltså mer än en vecka mindre än vi trodde.
Jag gjorde vul och hon trodde v 7+3 eller 7+4 ( vi själva har ?räknat med? 7+2) så de var väldigt nära.
Ok trodde inte man gjorde ul på magen så tidigt faktiskt, häftigt att det Syndes :)
Då ska du se att hjärtat syns den 14 :)
Härligt att de va en liten trots att du inte känner dig gravid :)
Hoppar in i denna tråd, plussade den 1/5 efter vårt första IVF försök.
det är fortfarande lite förvirring över när vi har BF, men fått preliminärt datum 31/12.
Har tidigt ultraljud den 23/5.
kan inte riktigt känna superglädje innan dess tror jag, är mest orolig för missfall efter att ha försökt i tre år och äntligen blivit gravid...
Hoppar in i denna tråd, plussade den 1/5 efter vårt första IVF försök.
det är fortfarande lite förvirring över när vi har BF, men fått preliminärt datum 31/12.
Har tidigt ultraljud den 23/5.
kan inte riktigt känna superglädje innan dess tror jag, är mest orolig för missfall efter att ha försökt i tre år och äntligen blivit gravid...
Hur mår ni?
Här blev ja orolig i veckan då mitt illamående minskat lite grann men idag kom det tillbaka kraftigt! Fick kräkas ett par gånger på jobbet o även hemma.. så skönt på nått vis att de kom tillbaka, det var välkommet, haha.
Har haft hög temp hela tiden då det är de som ?räddar? mig ibland när ja blir orolig!
Fler som tycker de är sjukt jobbigt att borsta tänderna?
Nu ska jag sova, är sjukt trött, sover varje tillfälle som ges!
Hur mår ni?
Här blev ja orolig i veckan då mitt illamående minskat lite grann men idag kom det tillbaka kraftigt! Fick kräkas ett par gånger på jobbet o även hemma.. så skönt på nått vis att de kom tillbaka, det var välkommet, haha.
Har haft hög temp hela tiden då det är de som ?räddar? mig ibland när ja blir orolig!
Hur mår ni?
Hej.
Grattis till er alla. Jag är i vecka 10+1 nu och min mage har verkligen blivit stor. Jag förstår inte vad det är som gör att magen blir stor och skullen när bebis bara är 3 cm. Någon som vet?
Hej.
Grattis till er alla. Jag är i vecka 10+1 nu och min mage har verkligen blivit stor. Jag förstår inte vad det är som gör att magen blir stor och skullen när bebis bara är 3 cm. Någon som vet?
Hej på er!
Hur mår ni?
Börjar ni känna/se era magar ännu eller hur verkar det? :)