• Anonym (69"-man)

Kvinnor, varför använder ni strumpbyxor?

Nu är våren här och kjolarna har äntligen kommit fram och med dem strumpbyxorna. Som man verkar detta plagg väldigt opraktiskt jämfört med stay-ups. Så kort och gott varför föredrar ni kvinnor strumpbyxor före stay-ups?

Det finns säkert de kvinnor som föredrar stay-ups eller stockings oxå. Ni är förståss välkomna att berätta varför oxå.

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder ni strumpbyxor?
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-20 08:50:40 följande:

De går å använda hanskar med för att elimenera risken med maskor vid på å avtagning ...

Jo. Och åtminstone inga vassa naglar eller narig hud.
  • Anonym (Olika)
    Anonym (P) skrev 2018-04-20 10:34:36 följande:

Min sambo använder svarta nylonstrumpor till vardags eftersom hon trivs i klänning/kjol. Svarta för att hon tycker att det känns mindre naket.
    På fritiden så använder hon ljusa glansiga strumpbyxor eller snygga stay ups
    därför att hon vet att jag gillar det. Elegant, feminint och sexigt samtidigt....
    Hon använder stay ups eller strumpor med höfthållare för att göra mig extra sugen på sex.....det funkar alltid...

Roligt att ni matchar varandra så bra. Själv är jag singel så jag har svårt att bedöma hur lockande det är för män att jag har tunna strumpor. Som sagt blickar får man ju. Ingen ser ju heller om jag har strumpor eller strumpbyxor, om inte kjolen råkar fara upp nån gång eller om inte kanten skymtar när jag har kort kjol och sitter.
  • Anonym (Y)

Strumpbyxor finns i olika färger och mönster och olika tjocklekar. Behövs fler argument?

• Anonym (P)
    Anonym (Olika) skrev 2018-04-21 16:38:41 följande:

Roligt att ni matchar varandra så bra. Själv är jag singel så jag har svårt att bedöma hur lockande det är för män att jag har tunna strumpor. Som sagt blickar får man ju. Ingen ser ju heller om jag har strumpor eller strumpbyxor, om inte kjolen råkar fara upp nån gång eller om inte kanten skymtar när jag har kort kjol och sitter.

Javisst är det trevligt.Det är lätt att köpa presenter till henne,alltid lika populärt.

I Sverige är det inte lika vanligt att kvinnor bär snygga nylonstrumpor som i vissa

andra länder.Min sambo är från Italien, där är det mycket vanligare att kvinnorna bär

snygga nylonstrumpor. Varför det är så vet jag egentligen inte.

Själv tycker jag att det är snyggt och kvinnligt.

Jag är helt övertygad om att du får uppskattande blickar emellanåt. Många män uppskattar

snygga nylonstrumpor. Fortsätt att glädja din omgivning
  • Anonym (Olikaben)

Mina lår är bredare högre upp, inte på mitten som några andras? Så stay ups faller oundvikligen ner vid rörelse!!

• Anonym (BBW)
    Anonym (Olikaben) skrev 2018-04-21 19:14:31 följande:

Mina lår är bredare högre upp, inte på mitten som några andras? Så stay ups faller oundvikligen ner vid rörelse!!

Samma här.... Hahaha :)

Jag brukar kalla dem "roll downs" istället ;) Det är ärligt talat tekniskt omöjligt för mig att använda sådana. Fast å andra sidan så är jag inte särskilt förtjust i nylon ändå så det kvittar. :)
  • Anonym (Olikaben)
    Anonym (BBW) skrev 2018-04-21 19:42:19 följande:

Samma här.... Hahaha :)

Jag brukar kalla dem "roll downs" istället ;) Det är ärligt talat tekniskt omöjligt för mig att använda sådana. Fast å andra sidan så är jag inte särskilt förtjust i nylon ändå så det kvittar. :)

Haha!! :D kul att man inte är den enda...

Jag är nog lite BBW med, så det kanske är därför? Jag gillar dock nylon så ibland brukar jag använda strumpebandshållare, fast det är nog flera år sen senast... X)
  • Anonym (Olika)
    Anonym (P) skrev 2018-04-21 18:41:47 följande:
    Javisst är det trevligt.Det är lätt att köpa presenter till henne,alltid lika populärt.

I Sverige är det inte lika vanligt att kvinnor bär snygga nylonstrumpor som i vissa

andra länder.Min sambo är från Italien, där är det mycket vanligare att kvinnorna bär

snygga nylonstrumpor. Varför det är så vet jag egentligen inte.

Själv tycker jag att det är snyggt och kvinnligt.

Jag är helt övertygad om att du får uppskattande blickar emellanåt. Många män uppskattar

snygga nylonstrumpor. Fortsätt att glädja din omgivning
    i dag fick jag faktiskt en komplimang för att jag hade snygga strumpor. Det är ovanligt. Men den sades på ett sådant sätt att det inte var besvärande utan det kändes bara uppskattande. 
  • ano1
    Anonym (Olika) skrev 2018-05-24 13:39:28 följande:

i dag fick jag faktiskt en komplimang för att jag hade snygga strumpor. Det är ovanligt. Men den sades på ett sådant sätt att det inte var besvärande utan det kändes bara uppskattande. 

Trevligt med en komplimang som inte är plump.

Visst är det snyggt,classy och sexigt med snygga nylonstrumpor.
Svar på tråden Kvinnor, varför använder ni strumpbyxor?