• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • Anonym (Smaskigt)

Jag bara älskar att slicka fitta mm kan inte få nog ????

Önskar ibland att man kunde slicka två stycken samtidigt mm. När jag var i tonåren så vägrade jag göra det ???? men en äldre tjej som var på kompisens fest lockade in mig i detta ljuvliga beroendet???? sen var man fast hihi. Men ibland är det ljuvligt att få en avsugning med hehe ???? finns nästan inget ljuvligare att höra när hon kommer och gott är det ju också ????????

• villbusa
    Anonym (kitty_18) skrev 2018-05-16 19:47:48 följande:

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?

Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

Kan bara hålla med Ts! Självklart ska vi män vara lika villiga att ge som att ta emot! Själv älskar jag att slicka fitta! Både före och efter knull!
  • Clark73
    Anonym (kitty_18) skrev 2018-05-16 19:47:48 följande:

Här är nästan tvärt om, jag älskar att slicka fitta, du hade nog bett mig sluta ;)
  • Charlie7

Jag älskar att slicka fitta, mycket och länge. Däremot är det inte viktigt att bli avsugen. Dessutom kräver jag aldrig något. Det är bara dumt och avtändande.

• J053ph

Tänkte gå ut till stan lördag kväll tänkte om någon kvinna vill ses? Kanske du hemmafru65 har lust? Jag är sugen på att slicka så är någon sugen på att bli slicka och har ställe att var på eller kanske ut så pm gärna, ålder spelar ingen roll alls

• Anonym (Smaskigt)

Det är det bästa som finns att slicka fitta mm

Kan inte få nog av det. ????

• Semper idem
    Anonym kille 44 skrev 2018-11-04 14:39:12 följande:

Se bara till att ha helrakad fitta så kommer du att bli slickad varje gång inga problem ????

En helrakad kvinna ger en ju pedofilvibbar...nej, det är både mer sunt och mer eggande med åtminstone en del orakat! 
  • Anonym (Kvinnan)

Att bero på män och slicka. Min upplevelse är att män gärna berättar om hur mycket dom älskar att slicka, men när det väl kommer till kritan är det bara tomma ord. Jag tror många män säger så för att locka kvinnan.

• Anonym (Hgfko)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2019-03-10 00:44:58 följande:

Att bero på män och slicka. Min upplevelse är att män gärna berättar om hur mycket dom älskar att slicka, men när det väl kommer till kritan är det bara tomma ord. Jag tror många män säger så för att locka kvinnan.

Håller fullständigt med! Mycket snack och liten verkstad. Slick i max 1 min sedan in med kuken.

Nej tacka vet jag ödmjuka, prestigelösa killar, de är lyhörda och villiga att lära sig precis hur man vill bli slickad.

Töntar som skryter om sina färdigheter och/eller ännu värre försöker ragga i denna tråd, är endast patetiska.

Låt er inte luras kvinnor!
  • Anonym (Smaskigt)
    Anonym (Hgfko) skrev 2019-03-10 01:37:17 följande:

Håller fullständigt med! Mycket snack och liten verkstad. Slick i max 1 min sedan in med kuken.

Nej tacka vet jag ödmjuka, prestigelösa killar, de är lyhörda och villiga att lära sig precis hur man vill bli slickad.

Töntar som skryter om sina färdigheter och/eller ännu värre försöker ragga i denna tråd, är endast patetiska.

Låt er inte luras kvinnor!

Nej, jag luras inte. Gillar det verkligen jätte mycket. Har älskat att slicka fitta sedan första gången jag gjorde det. Men man visste ju inte hur det skulle göras då haha ???? men en äldre tjej lärde mig hur det skulle göras. Säger bara att det är mysigt och gott att slicka fitta mmm.

??????????
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?