• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • J053ph

Ser inger fel i att slicka eller inte alla kan inte digga samma saker , men jag personligen gillar att slicka en kvinna, tycker att det är otroligt sexigt lite smek suga på brösten sen slicka henne tills hon kommer. Vissa går i gång på att suga tårna så, några på andra saker

• trekk
    Anonym (japp) skrev 2018-10-27 09:20:23 följande:
    Har haft riktigt snygga tjejer som inte smakar så gott
    Ja, men jag skulle slicka snygga tjejer även om de inte smakar så gott
  • Anonym (Typ slicka)

Gött att slicka, topp med en 69:a. Då kan båda ge och få.

• Stokand

Att få slicka är riktigt upphetsande och det gör jag varje gång jag får tillfälle. Att förvänta sig en avslutning efteråt gör jag verkligen inte. Tror faktiskt att jag föredrar att skicka framför en avstigning i de flesta fallen...

• Stokand
    Stokand skrev 2018-11-04 07:55:53 följande:

Att få slicka är riktigt upphetsande och det gör jag varje gång jag får tillfälle. Att förvänta sig en avslutning efteråt gör jag verkligen inte. Tror faktiskt att jag föredrar att skicka framför en avstigning i de flesta fallen...

... Att förvänta sig en AVSUGNING ......

.... Att jag föredrar att SLICKA framför en AVSUGNING....
  • Anonym kille 44

Se bara till att ha helrakad fitta så kommer du att bli slickad varje gång inga problem ????

• Anonym
    Anonym kille 44 skrev 2018-11-04 14:39:12 följande:

Se bara till att ha helrakad fitta så kommer du att bli slickad varje gång inga problem ????

Skönt att veta att även vi med bakteriell vaginos blir slickade varje gång vi är helrakade. Bara att sköta rakningen så får vi vad vi vill, svårare är det inte.
  • Anonym (Pärra)

Wow "you're my kind of gal" jag klarar mig aldeles utmärkt utan avsugning, men att inte få slicka henne är bara tråkigt. Jag som det manligaste av män njuter aldrig så mycket som när min kvinnliga partner kommer i klimax av det jag gör med tunga, fingrar och annat. Ingen riktig man försummar kvinnans orgasm. Killar/småpojkar har inte förstånd nog att uppskatta en "fitta" nog för att slicka den som en fitta förtjänar att bli slickad. Men en riktig man ÄLSKAR att slicka fitta.

Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?