Anonym (älskar oralt) skrev 2018-06-27 23:50:23 följande:
Dejtade en kvinna som inte ville ha oralsex åt något håll för det var så äckligt. Hon hade många fina sidor men till slut blev det inte vi två. Sexet var ändå riktigt bra men tror det var bra att det tog slut för vet inte om jag kunnat leva utan oralsex i längden. För mig är det fantastiskt att både ge och få oralt och härligt när man njuter av varandras kroppsvätskor. Om jag blir avsugen är ögonkontakt så hett även om det kan vara ansträngande för tjejen.
Så har det varit för mig också. Mitt ex var rätt hämmad och ville inte slicka eller bli avsugen. Vi hade i princip enbart samlag när vi hade sex. Till sist blev sexet så tråkigt för mig att jag fick svårt att tända på honom. Det påverkade hela vår relation. Inte för att oralsex i sig är livsviktigt men för mig, det är svårt att hålla uppe intresset för sex och kunna njuta om det är för lite variation i sexlivet. Jag har också svårt att komma med enbart penetration.
Det var helt okej med enbart penetrationssexet de första åren när man var nykär och lätt blev kåt hela tiden men sen när relationen började bli en vana och gå på rutin hade det behövts något mer för att det skulle funka för mig. Är så glad över att jag har träffat en man som är öppen och avslappnad i sängen. Så mycket bättre sex.