• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • Anonym (Femmefatale)
    Anonym (MummaKardemumma) skrev 2018-05-16 23:32:39 följande:

Min kille älskar att gå ner på mig. Låter som han njuter lika mycket som mig när han är därnere och han är riktigt duktig med tungan och fingrarna samtidigt. Efter att jag kommit är det hans tur och då tar han mig tills det går för honom. :D 

Mitt ex tyckte dock inte om det. Men han lat och det speglades för övrigt i sängen då han ville att jag skulle göra allt för honom men han ville aldrig riktigt ge mig uppmärksamhet förutom när han stoppade in den på hans eget bevåg. 

Själv tycker jag om att slicka med men jag har inte legat med lika många tjejer som killar. Tycker det är roligt, upphetsande och smakar tusen gånger bättre än de flesta kukar (den enda som haft god hygien är egentligen min nuvarande sambo). 

Anonym (MummaKardemumma) skrev 2018-05-16 23:39:26 följande:

De allra flesta har ju blygdläppar som syns. Sen behöver de kanske inte ha förmågan att veckla ut dem och flyga iväg till Månen? 

Ledsen att tjejerna haft dålig hygien dock. Det är aldrig kul för någon av oss. Kukar brukar dock vara tusen gånger värre enligt min erfarenhet av båda könen. 

Jag har förövrigt också erfarenhet av båda könen och fittor luktar inte mer eller sämre än kukar. Har man en normal hygien så är det bara angenäm doft och smak.

Det är nice att slicka fitta så jag har inget emot att bjuda på min! :) Har dock en monogam relation med en man nu så jag får nog aldrig möjlighet att slicka igen.
  • Anonym (olof)

Hur långt är ett snöre?

Men jag tycker att det är äckligt och onaturligt och skulle aldrig göra det.

• Anonym (Haha)

Finns ju fittor man INTE vill slicka men normalt sätt älskar jag det. Ett riktigt bra sätt att trigga mot orgasm. Har ännu inte träffat någon kvinna som inte kommer av att bli slickad. Gäller bara att komma på HUR just den kvinnan vill ha det :)

• Anonym (Tänker att)

Faktum är att det är självklart för mig att jag går ner på tjejen, men att jag inte på något vis förväntar mig blowjobs. Om inte tjejen gör det självmant, så skulle jag inte be om det. Däremot kommer jag be att få gå ner på tjejen.

Det har dock varit tjejer som det varit mindre najs att gå ner på, på grund av lukt, smak osv. 

• 68mange68

Slicka e bättre än en avsugning, älskar det.

• Mr nice

Levde i många år med en kvinna som absolut inte vill bli slickad ...:/

Vilket jag verkligen älskar att göra både före under och efter :)

En tjej/kvinnas kön är verkligen ett himmelrike som absolut ska både smakas och njutas av :)

• Anonym (Karl)

Jag skickar alltid min fru när vi har sex. Det är det enda sättet som ger 100% orgasmgaranti för henne. Ibland smakar och luktar hon illa och då är det väl inte lika trevligt, men det spelar inte så stor roll. Brukar vid dessa tilfällen lite diskret hålla för näsan så smak och lukt försvinner.

• Anonym (älskar oralt)
    Mr nice skrev 2018-06-27 22:59:44 följande:

Levde i många år med en kvinna som absolut inte vill bli slickad ...:/

Vilket jag verkligen älskar att göra både före under och efter :)

En tjej/kvinnas kön är verkligen ett himmelrike som absolut ska både smakas och njutas av :)

Dejtade en kvinna som inte ville ha oralsex åt något håll för det var så äckligt. Hon hade många fina sidor men till slut blev det inte vi två. Sexet var ändå riktigt bra men tror det var bra att det tog slut för vet inte om jag kunnat leva utan oralsex i längden. För mig är det fantastiskt att både ge och få oralt och härligt när man njuter av varandras kroppsvätskor. Om jag blir avsugen är ögonkontakt så hett även om det kan vara ansträngande för tjejen.
  • Anonym (Femmefatale)
    Anonym (olof) skrev 2018-06-26 17:41:26 följande:

Hur långt är ett snöre?

Men jag tycker att det är äckligt och onaturligt och skulle aldrig göra det.

Om du är hetero så gäller det ju bara att hitta en tjej som inte gillar det heller och inte förvänta dig en avsugning så är det ju lugnt. Så länge båda gillar samma saker i sex funkar ju allt.
  • Anonym (Femmefatale)
    Anonym (Tänker att) skrev 2018-06-27 21:56:13 följande:

Faktum är att det är självklart för mig att jag går ner på tjejen, men att jag inte på något vis förväntar mig blowjobs. Om inte tjejen gör det självmant, så skulle jag inte be om det. Däremot kommer jag be att få gå ner på tjejen.

Det har dock varit tjejer som det varit mindre najs att gå ner på, på grund av lukt, smak osv. 

Det är min erfarenhet med sexpartners också- att de oftare går ner på mig än att jag suger av dem. Rätt rimligt egentligen eftersom tjejer oftare behöver mer stimulans för att komma. Jag har inget emot att få frågan om ett blowjob heller iof eftersom jag gillar det.

Tråkigt med kass lukt eller dålig hygien. Jag har varit med om fler kukar som luktat illa än fittor. Fast har iof också legat med fler män. Med min kille så brukar jag alltid göra en luktcheck med fingrarna innan jag skickar ner honom. Inte för att jag brukar lukta illa, oftast inget alls, men vissa dagar i månaden är det lite mer doft, känns ju bra att förvarna. Då kan han ju själv ta ställning till om det är okej. Och det har det än så länge alltid varit. Men den vanligaste orsaken till stark fittlukt är ju om man har haft massa penetrerande sex typ kvällen innan.
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?