• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • Anonym (Hypa)

Högst individuellt, precis som jag antar att det är för kvinnor. Jag är ingen jättefan av att slicka. Det funkar väl men är inget jag skulle sakna. 

• Anonym (MummaKardemumma)

Min kille älskar att gå ner på mig. Låter som han njuter lika mycket som mig när han är därnere och han är riktigt duktig med tungan och fingrarna samtidigt. Efter att jag kommit är det hans tur och då tar han mig tills det går för honom. :D 

Mitt ex tyckte dock inte om det. Men han lat och det speglades för övrigt i sängen då han ville att jag skulle göra allt för honom men han ville aldrig riktigt ge mig uppmärksamhet förutom när han stoppade in den på hans eget bevåg. 

Själv tycker jag om att slicka med men jag har inte legat med lika många tjejer som killar. Tycker det är roligt, upphetsande och smakar tusen gånger bättre än de flesta kukar (den enda som haft god hygien är egentligen min nuvarande sambo). Flört

• Anonym (MummaKardemumma)
    Anonym (J-E) skrev 2018-05-16 20:34:58 följande:
    Skickat så många äckliga genom åren. Kiss- och svettluktande, håriga, de med sladdriga blygdläppar (när de inre ligger utanför de yttre) osv.

Har lagt av med att slicka fitta.
    De allra flesta har ju blygdläppar som syns. Sen behöver de kanske inte ha förmågan att veckla ut dem och flyga iväg till Månen? 

Ledsen att tjejerna haft dålig hygien dock. Det är aldrig kul för någon av oss. Kukar brukar dock vara tusen gånger värre enligt min erfarenhet av båda könen. Flört
  • Anonym (Ann)

Tur för mig, min man älskar och slicka när jag är riktigt blöt, och han gör det riktigt bra.

• Anonym (gillar)

Älskar att slicka fitta, älskar smaken och doften och hur man känner att hon njuter. Det bästa är ju om den är len och hårfri.

• Anonym (gillar att ge njutning)

Jag älskar att slicka och ge min tjej en orgasm den vägen och min tjej älskar att bli slickad så på så sett är det optimalt. Ofta ber hon mig om att bli tillfredsställd och jag hjälper henne gärna då, oftast med tunga men även gärna med fingrar. 
    I hennes förra förhållande så ville killen aldrig ge henne detta. 
    Jag har aldrig varit med om att de smakar eller luktar illa som en del killar tycks ha råkat ut för med de tjejer de haft.  En behaglig doft av mus och smaken på tungan gör mig väldigt upphetsad däremot. 
    Vi har även en bekant till oss som varit singel i väldigt många år, hon är nära kompis med min tjej.  Henne har jag också tillfredställt flera gånger med tunga och händer, med min tjejs pådrivande OK så det är ingen otrohetsaffär eller så. 

• Anonym (Man 37)

Igår när vi låg i sängen viskade jag i tjejens öra att jag ville gå ner på henne och slicka. Hon behövde inte många sekunder på att få av sig trosorna.

Jag gick ner och slickade henne i typ 20 minuter. Hon var nära att komma några gånger så jag tog det lugnt så hon fick bra med slicktid. Jag hade fått stånd av att slicka henne. Efter hon fått orgasm så ville hon ge mig en orgasm och började runka men jag sa att jag ville vänta och att denna kväll var enbart för hennes njutning. Hon tog på sig trosorna, kysste mig och vände huvudet på kudden och somnade.

Världens härligaste grej, att ge henne en orgasm och hon bara ligger och tar emot. Ingen motprestation alls utan bara njutning och avslappning för henne. Jag kommer göra detta fler gånger på henne. Så härligt att bara ge njutning och hon njöt verkligen.

• qu8ik9

Klart se en kvinna ligga på rygg och njuta när man är där nere och se henne njuta är väldigt upphetsande.

• Anonym
    Anonym (J-E) skrev 2018-05-16 20:51:56 följande:
    Jo, alla tjejer kan inte ha streckfittor, men föredrar dem framför sladdriga blygdläppar som hänger.
    För andra är det tvärtom. Stora uthängande blygdläppar så man får mycket ögongodis och lust att slicka och suga. En streckfitta går ju inte att få in i munnen.
  • Anonym (Femmefatale)
    Anonym (kitty_18) skrev 2018-05-16 19:47:48 följande:

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?

Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

Betyder ditt nick att du är 18? Om du är ung så kan jag tänka mig att väldigt unga killar kan vara lite osäkra och kanske inte vågar initiera det? Har du testat att be om det?

Utifrån min erfarenhet så gillar i princip alla män att slicka. Jag har bara varit med om en kille i hela mitt liv som inte velat gå ner på mig. Det vanliga är att det är mycket uppskattat. Hängiga blygdläppar och allt. Hot tip om du ligger med en kille som inte får upp den, tryck ner honom mellan benen så kommer han upp med ett praktstånd sen när du blivit riktigt våt. ;)
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?