• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • Anonym (Bi killen)

Jag tycker det är trevligt att ha oralsex,för mig spelar könet ingen roll bara att båda får det skönt.

• Anonym (ML)
    Anonym (Bi killen) skrev 2018-10-27 17:36:15 följande:

Jag tycker det är trevligt att ha oralsex,för mig spelar könet ingen roll bara att båda får det skönt.

Vilken tycker du bäst om fitta eller kuk
  • Slegnirp

För mig är det precis tvärtom. Träffat många kvinnor som hemskt gärna vill att man slickar dem men tvärvägrar att suga. Då blir ju jag ibte så värst sugen på att slicka och ibland har det slutat med att det helt enkelt inte blivit något alls.

Har inget mot att slicka om det är en fräsch fitta, men jag är ingen tankeläsare så tjejerna får gärna se till att sireners mig då att säga.

• Anonym (Bi killen)
    Anonym (ML) skrev 2018-10-27 18:50:11 följande:

Vilken tycker du bäst om fitta eller kuk

Det är lika härligt,tycker jag;)
  • Anonym (ML)
    Anonym (Bi killen) skrev 2018-10-27 21:33:47 följande:

Det är lika härligt,tycker jag;)

Toppen Återstår att prova
  • Mr K69
    Johan82a skrev 2018-10-27 09:56:43 följande:

För mig har det alltid varit roligare att slicka än att bli avskuren.

Jo det är du nog inte ensam om *asg*
  • Anonym
    Anonym (japp) skrev 2018-10-27 09:20:23 följande:
    Har haft riktigt snygga tjejer som inte smakar så gott
    Hellre en osnygg tjej som smakar gott än en snygg tjej som smakar illa.
  • Anonym
    Johan82a skrev 2018-10-27 09:56:43 följande:

För mig har det alltid varit roligare att slicka än att bli avskuren.

Hur då avskuren? Utveckla!
  • Johan82a
    Anonym skrev 2018-10-27 23:31:06 följande:

Hur då avskuren? Utveckla!

Jag tycket det är mycket tydligt........Jag slickar hellre en titta än att låta någon skära av mig.....går det tolka meningen på annat sätt....?

Vill du att någon skär av dig? Jag vill inte bli delat i bitar varpå jag då skulle välja att slicka fitta....om jag någonsin skulle ställas inför det ultimatumet....

(Telefonen tyckte det var bättre att skriva avskuren än avsugen. Den förstod dock inte hur olämplig meningen blev när den valde att agera på det viset)
  • Anonym (olof)
    Dudeperfect skrev 2018-10-26 06:57:10 följande:

Gillar barn glass?

Vill han inte slicka dig så är det ingen kille, då har du nåt annat i sängen. Troligen en sån där nymodighet som kallas ickebinär eller nåt. Byt ut omgående till en fungerande modell.

Good luck.

Nej, då kanske det rent av är en man.
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?