• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • J053ph
    Anonym (Kvinnan) skrev 2019-03-10 00:44:58 följande:

Att bero på män och slicka. Min upplevelse är att män gärna berättar om hur mycket dom älskar att slicka, men när det väl kommer till kritan är det bara tomma ord. Jag tror många män säger så för att locka kvinnan.

Du har träffat fel man, men jag erbjud att endast slicka och ingen pen så då blir det ingen 1 min slick, gillar och se när kvinnan njuter och det finns män som verkligen gillar att slicka
  • Anonym (Kvinnan)
    J053ph skrev 2019-03-10 02:27:12 följande:

Du har träffat fel man, men jag erbjud att endast slicka och ingen pen så då blir det ingen 1 min slick, gillar och se när kvinnan njuter och det finns män som verkligen gillar att slicka

Jag bygger inte min teori på endast en man.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2019-03-10 04:02:11 följande:
    Jag bygger inte min teori på endast en man.
    Du måste haft otur, visst jag har träffat 1min män med men dom flesta har jag varit mer än nöjd med. Den jag blev mest nöjd med blev min man han är helt underbar i sängen.
  • Xzx

Är hon iaf hyfsat rakad och fräsh så Älskar jag att slicka fitta!! Men hårig och/eller otvättad vägrar jag.

• Anonym (Hgfko)
    J053ph skrev 2019-03-10 02:27:12 följande:

Det är ingen som har sagt att det inte finns några män som gillar att slicka. Däremot överskattar de flesta män sin förmåga att ge kvinnan sexuell njutning, det gäller inte bara oralsex. Jag har legat med rätt många män och kan garantera att de som snackar mest är de som levererar minst.
  • J053ph
    Anonym (Hgfko) skrev 2019-03-10 10:30:09 följande:

Det är ingen som har sagt att det inte finns några män som gillar att slicka. Däremot överskattar de flesta män sin förmåga att ge kvinnan sexuell njutning, det gäller inte bara oralsex. Jag har legat med rätt många män och kan garantera att de som snackar mest är de som levererar minst.

Är nog så eller jag kan tänka mig att det är så, många kör på fake it to you make it och jag har några polare som säger att dem inte gillar foreplay och bara "kör" det förstör för dem som verkligen gillar och vill ge njutning till en kvinna lite synd
  • Anonym (Man 37)

Var i sommarstugan hos svärföräldrarna i helgen. I morse innan vi gick upp och skulle äta frukost viskade jag i min sambos öra att jag mycket hellre ville äta henne till frukost. Fick till svar att det fick bli kvällsmål istället så nu väntar jag bara att vi ska gå och lägga oss så jag får lägga mig mellan hennes ben och slicka.. har typ längtat hela dagen och jag hoppas hon låter sig slickas länge och väl utan att hon ska behöva känna att hon måste ge något i retur. Bör jag säga till henne att jag inte vill ha något i utbyte utan att jag bara vill slicka henne länge och väl ikväll? Vad säger panelen?

• Anonym (Ziggy)

Jag älskar att slicka!!!

• Anonym (Wattie)
    Anonym (Man 37) skrev 2021-08-01 17:47:33 följande:

Var i sommarstugan hos svärföräldrarna i helgen. I morse innan vi gick upp och skulle äta frukost viskade jag i min sambos öra att jag mycket hellre ville äta henne till frukost. Fick till svar att det fick bli kvällsmål istället så nu väntar jag bara att vi ska gå och lägga oss så jag får lägga mig mellan hennes ben och slicka.. har typ längtat hela dagen och jag hoppas hon låter sig slickas länge och väl utan att hon ska behöva känna att hon måste ge något i retur. Bör jag säga till henne att jag inte vill ha något i utbyte utan att jag bara vill slicka henne länge och väl ikväll? Vad säger panelen?

Jag är likadan, jag kom hem efter en grabbkväll ute men frugan låg fortfarande och läste. Smög ner mellan benen och gjorde det jag vet hon gillar, när hon kommit kysste jag henne godnatt och somnade bredvid henne.
  • Anonym (Dunderklumpen 38)
    Anonym (kitty_18) skrev 2018-05-16 19:47:48 följande:

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?

Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

Älskar att slicka, kan nästan inte få nog ;)
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?