Anonym (No mys) skrev 2018-10-25 09:08:09 följande:
Jag är nog tyvärr lite för mån om den andre personen, och det gör att jag inte skulle visa att jag inte gillar att bli slickad. Det finns nån slags inbyggd mekanism där jag känner mig tvungen att ge respons och visa uppskattning för jobbet han gör så att säga. Jag vet att det är bäst att vara ärlig men i vissa situationer är det knepigt. Min fd sambo gillade uppenbarligen att ge och jag ville inte förstöra det för honom. Verkar dessutom finnas män som vill bevisa att de behärskar tekniken och det ligger prestige i att ge kvinnan orgasm - då blir det en stor grej av det hela om man inte kan komma. Hursomhelst, jobbar på att bli mer ego och ska nog göra som du föreslår och säga att det inte är så speciellt för mig.
Nä men så är det ju, man vill ju visa sin uppskattning för det jobbet ens partner lägger ner för att ge en njutning :) Men då har du fejkat en hel del orgasmer med åren då? Eller lärde han sig det snabbt att du hade svårt att komma av att bli slickad? Precis finns nog en hel del prestige i det med men har även märkt på ett flertal kvinnor som har sagt sig att inte vara så mycket för det att det är sällan killar är speciellt bra på det?
Så fick mer än gärna ge dem oralt sen, då de blev ombevisade.
Men tror mycket det handlar om att man båda njuter av det, då blir hela upplevelsen mer upphetsade och lustfylld även om tjejen inte kommer av det.