• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • Anonym (J-E)
    Anonym (K) skrev 2018-05-16 20:38:53 följande:
    Precis som med snoppar alltså. Vidrigt att äta kissorganen.

Ps, nästan alla har blygdläppar, det brukar bli så efter puberteten..
    Jo, alla tjejer kan inte ha streckfittor, men föredrar dem framför sladdriga blygdläppar som hänger.
  • LEG

Gärna o mycket om de äe fräscha. Naturligtvis (för mig) så ser jag också till att vara fräsch, om det bär iväg när jag inte är nytvättad så säger jag försyås det. Ömsesidig omtanke.

En fräsch fitta får gärna finnas över mitt ansikte. Hårif eller ej spelar ingen roll. Jag tillhör den generation där tjejerna inte rakade sig så skrattar lite roat åt dagens "kids" som inte gillar hår i maten o undrar lite om det inte saknas lite teknik.

• Anonym (F)
    Anonym (J-E) skrev 2018-05-16 20:34:58 följande:
    Skickat så många äckliga genom åren. Kiss- och svettluktande, håriga, de med sladdriga blygdläppar (när de inre ligger utanför de yttre) osv.

Har lagt av med att slicka fitta.
    Min hade du älskat. Det gör alla killar, även de som avskytt att slicka. :p
  • Anonym (J-E)
    Anonym (F) skrev 2018-05-16 21:37:25 följande:
    Min hade du älskat. Det gör alla killar, även de som avskytt att slicka. :p
    Mmm...hur får jag tillgång till den?
  • Anonym2721
    Anonym (kitty_18) skrev 2018-05-16 19:47:48 följande:

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?

Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

Att slicka är det bästa jag vet, oralsex är fantastiskt, både att ge och att få.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Evelina) skrev 2018-05-16 20:37:22 följande:

Många män undviker och förfäras av illaluktande vaginor. Denna lukt har en avtändande påverkan på mannen vilket leder till försämrad erektion. För att uppnå välbehag för mannan bör kvinnan sköta sin hygien så att pH-värdet hålls intakt.
    Direkt oral kontakt med otvättade slemhinnor kan leda till infektioner vilket inte anses fräscht.

Yepp - går man för djupt smakar det som skithusdörren på en gammal räktrålare helt enkelt. PH eller inte ...
  • Clark73

Jag älskar att slicka fitta, å höra när hon njuter. Jag föredrar en fitta som inre blygdläpparna hänger ut lite, å den skall helst inte vara nyduschad, 3 dagar, då smakar den som godast. Om rumpan är ren, så får den sitt med.

• Anonym (Adam)

Älskar att slicka min frus fitta , önskar att jag kunde ha den i en liten burk så att jag kunde slicka varje dag på jobbet oxå..

• Bara mig

Finns inget härligare än att slicka en renrakad fitta och få känna hur vår hon blir av det

Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?