• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • Skruvad87

Det bästa som finns är ju att slicka! Och få tjejen att njuta och bli ricktigt upphetsad och komma. Det får mig att njuta och bli upphetsade!

• Anonym (gillar)

Att slicka fitta är underbart det är intimt, smakar och doftar fantastiskt och man känner hennes njutning. Ett måste är att  fittan är rakad är den hårig störs man hela tiden av hår som kommer i munnen dessutom får man en mycket närmare känsla då fittan är rakad.

• Anonym
    klen skrev 2018-10-25 12:22:04 följande:

Slickar väldigt gärna. Tyvärr tror min nuvarande fortfarande att jag vill ha en avsugning som "belöning" men jag är fullt nöjd med att hon njuter.

Jag hyser en mycket stor längtan efter att slicka fitta, men har aldrig längtat efter att bli avsugen. Ser hellre att tjejen kysser mig än att hon suger mig.
  • trekk
    Jag älskar att göra det, och om en tjej vill, jag kan slicka henne hela natten.
    Problemet är att inte alla tjejer smakar bra. Det finns några som smakar inte bra, så det är inte trevligt att gå ner på dem.
  • Dudeperfect

Gillar barn glass?
    Vill han inte slicka dig så är det ingen kille, då har du nåt annat i sängen. Troligen en sån där nymodighet som kallas ickebinär eller nåt. Byt ut omgående till en fungerande modell.
    Good luck.

• Anonym (japp)
    trekk skrev 2018-10-25 20:49:21 följande:

Jag älskar att göra det, och om en tjej vill, jag kan slicka henne hela natten.

Problemet är att inte alla tjejer smakar bra. Det finns några som smakar inte bra, så det är inte trevligt att gå ner på dem.

Har haft riktigt snygga tjejer som inte smakar så gott
  • Johan82a

Vet inte vad det är för killar du träffat.

För mig har det alltid varit roligare att slicka än att bli avskuren. Det är väldigt upphetsande om man märker att man lyckas göra ett bra jobb.

Många av mina vänner har uttryckt samma sak.

Du får sluta plocka upp själviska pojkar och i stället välja killar som är villiga att ge och dela njutning.

• Xzx

Jag går gärna ned på tjejer - så länge hon är fräsh. Dvs sen och inte mycket hår. Lite kan jag stå ut med, men är det nämnvärd mängd får det vara, då vill jag inte. Men är hon helt rakad är det hur härligt som helst!

• DominantBBC

Fuck yeeeaa but fittan must be totally waxed then I will lick it for hours before I make that wet fittan cums on my Dominant Big Black Cock ????????

• Anonym (japp)
    DominantBBC skrev 2018-10-27 11:33:24 följande:

Fuck yeeeaa but fittan must be totally waxed then I will lick it for hours before I make that wet fittan cums on my Dominant Big Black Cock ????????

thats right brother hahahah
Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?